Rus. Женевская школа генетической психологии მიმდინარეობა ბავშვის ფსიქიკური განვითარების გამოკვლევაში, შექმნილია ჟ. პიაჟეს (Piaget J.) და მისი მიმდევრების მიერ. შესწავლის საგანია ბავშვის ინტელექტის აღმოცენება და განვითარება; ძირითადი ამოცანაა – ბავშვის შემეცნებითი მოქმედებების მექანიზმების გამოკვლევა, რომელიც დაფარულია მისი ქცევის გარეგნული გამოვლინებით; გამოკვლევის ძირითადი მეთოდი – კლინიკური საუბარი, რომელიც ორიენტირებულია არა მოვლენის გარეგანი ნიშნების ფიქსაციაზე, არამედ იმ პროცესებზე, რომლებიც განაპირობებს მათ აღმოცენებას
Source: ფსიქიატრიული ენციკლოპედია / შემდგ.: აკაკი გამყრელიძე, ნანა ნიკოლაიშვილი. - თბ. : მერანი-3, 1999 (მერანი-3). - 468გვ. ; 28სმ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 465-467. - ISBN 99928-34-40-4.