(Griffits R., 1954). ფსიქოლოგიური მეთოდიკა ბავშვთა უნარიანობის განსაზღვრისათვის. არჩევენ ხუთი სახის უნარს: ლოკომოტორული, პიროვნულ-სოციალური, სმენა და მეტყველება, ხელების მოხმარების და მხედველობის განვითარება, არავერბალური. შედეგებს აფასებენ გონებრივი და ქრონოლოგიური ასაკის თანაფარდობიდან გამომდინარე
Source: ფსიქიატრიული ენციკლოპედია / შემდგ.: აკაკი გამყრელიძე, ნანა ნიკოლაიშვილი. - თბ. : მერანი-3, 1999 (მერანი-3). - 468გვ. ; 28სმ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 465-467. - ISBN 99928-34-40-4.