რეკლამა; რეკლამირება
- ~ allowance რეკლამაზე ფასდაკლება
- ~ campaign
- სარეკლამო კამპანია
- ~ leverage
- საზოგადოებრივ აზრზე ზეწოლა
- ~ media
- რეკლამის განთავსებისათვის გამოყენებული მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები
- consumer ~
- სამომხმარებლო რეკლამა
- follow up
- განმეორებითი რეკლამა
Source: სახელმწიფო მმართველობის ინგლისურ-ქართული ლექსიკონი / [ავტ.: ელენე დოლაქიძე, რუსუდან კაჭარავა, ქეთევან მამინეიშვილი და სხვ. ; სარედ. კოლ.: თენგიზ გოგელია და სხვ.]. - თბ., 2000. - 168გვ. ; 20სმ.. - თავფ. ქართ. და ინგლ. ენ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. V-VI. - [10ლ.], 500ც.