მარკეტინგი; პროგრამების საჭიროებებისა და მოთხოვნილებების, ატრიბუტებისა და წინსვლის განსაზღვრა სამიზნე ჯგუფების საშუალებებით. მარკეტინგი მოიცავს, მაგრამ არ იზღუდება საზოგადოებრივი ურთიერთობებით
- ~ board
- მარკეტინგული საბჭო
- ~ concept
- მარკეტინგული კონცეფცია
- ~ cost analysis
- შესყიდვის ხარჯების ანალიზი
- ~ functions
- ძირითადი მარკეტინგული ფუნქციები
- ~ information system
- მარკეტინგული საინფორმაციო სისტემა
- ~ intelligence
- მარკეტინგული ხასიათის ინფორმაციის შეგროვება
- ~ management
- მარკეტინგული მენეჯმენტი
- mix
- კომპანიის მარკეტინგის ფაქტორები
- ~ research
- მარკეტინგული გამოკვლევა
- ~ dominated strategy
- სტრატეგია, რომელიც დაფუძნებულია მარკეტინგული მიდგომის დომინირებაზე
Source: სახელმწიფო მმართველობის ინგლისურ-ქართული ლექსიკონი / [ავტ.: ელენე დოლაქიძე, რუსუდან კაჭარავა, ქეთევან მამინეიშვილი და სხვ. ; სარედ. კოლ.: თენგიზ გოგელია და სხვ.]. - თბ., 2000. - 168გვ. ; 20სმ.. - თავფ. ქართ. და ინგლ. ენ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. V-VI. - [10ლ.], 500ც.