A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
MA ME MI MO MU MY
MAC MAD MAG MAI MAJ MAK MAL MAN MAO MAP MAR MAS MAT MAX

marketing

მარკეტინგი; პროგრამების საჭიროებებისა და მოთხოვნილებების, ატრიბუტებისა და წინსვლის განსაზღვრა სამიზნე ჯგუფების საშუალებებით. მარკეტინგი მოიცავს, მაგრამ არ იზღუდება საზოგადოებრივი ურთიერთობებით
 
~ board
მარკეტინგული საბჭო
~ concept
მარკეტინგული კონცეფცია
~ cost analysis
შესყიდვის ხარჯების ანალიზი
~ functions
ძირითადი მარკეტინგული ფუნქციები
~ information system
მარკეტინგული საინფორმაციო სისტემა
~ intelligence
მარკეტინგული ხასიათის ინფორმაციის შეგროვება
~ management
მარკეტინგული მენეჯმენტი
mix
კომპანიის მარკეტინგის ფაქტორები
~ research
მარკეტინგული გამოკვლევა
~ dominated strategy
სტრატეგია, რომელიც დაფუძნებულია მარკეტინგული მიდგომის დომინირებაზე
Source: სახელმწიფო მმართველობის ინგლისურ-ქართული ლექსიკონი / [ავტ.: ელენე დოლაქიძე, რუსუდან კაჭარავა, ქეთევან მამინეიშვილი და სხვ. ; სარედ. კოლ.: თენგიზ გოგელია და სხვ.]. - თბ., 2000. - 168გვ. ; 20სმ.. - თავფ. ქართ. და ინგლ. ენ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. V-VI. - [10ლ.], 500ც.
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9