მიზანი, ამოცანა
- ~ customers
- პოტენციური მყიდველები
- ~ group
- სამიზნე ჯგუფი; ჯგუფი, რომლისკენაც არის მიმართული პროექტის განხორციელების შედეგად მიღებული სასარგებლო შედეგები
- ~ market
- მომხმარებელთა მიზნობრივი ჯგუფი ბაზარზე
- ~ net income
- სასურველი სუფთა შემოსავალი
- ~ pricing
- მოგების მიღებისათვის აუცილებელი ფასის განსაზღვრის მეთოდი
Source: სახელმწიფო მმართველობის ინგლისურ-ქართული ლექსიკონი / [ავტ.: ელენე დოლაქიძე, რუსუდან კაჭარავა, ქეთევან მამინეიშვილი და სხვ. ; სარედ. კოლ.: თენგიზ გოგელია და სხვ.]. - თბ., 2000. - 168გვ. ; 20სმ.. - თავფ. ქართ. და ინგლ. ენ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. V-VI. - [10ლ.], 500ც.