The National Library of Georgia Home - About Library - E-Resources 
Digital Library  
dLibrary - Digital Library  [ ENG | GEO ]
Collections : დისერტაციები
Search:

Search Page »

 


Browse
» Home
» Collections
» Subjects

 

 

 

 

 

 

 

 

UID: dlib-0002-000065 

კომუნიკაციური დიდაქტიკა და დისკუსია როგორც სწავლების ფორმა

Authors:მინდაძე, ივანე
Subjects:მეთოდიკა ;
DDC Subject:Education
Table Of Contents:შესავალი; § 1 სადისერტაციო ნაშრომის მიზანი; § 2 პრობლემის აქტუალურობა; § 3 სადისერტაციო ნაშრომის თეორიული მნიშვნელობა; § 4 სადისერტაციო ნაშრომის პრაქტიკული მნიშვნელობა; § 5 ემპირიული მასალის ზოგადი დახასიათება; § 6 სადისერტაციო ნაშრომის სტრუქტურა; თავი I კომუნიკაციური დიდაქტიკის ძირითადი პრინციპები; 1. კომუნიკაციური დიდაქტიკისა ჩამოყალიბების წინაპირობები; 1.1. პოლიტიკურ-საზოგადოებრივი ვითარება; 2. გრამატიკულ-მთარგმნელობითი მეთოდი; 3. აუდიო-ლინგვალური მეთოდი; 3.1. ბიჰევიორიზმი; 3.2. აუდიო-ლინგვალური მეთოდის ძირითადი მახასიათებლები; 4. კომუნიკაცია როგორც კომუნიკაციური სწავლების მიზანი; 4.1. კომუნიკაციური დიდაქტიკის ლინგვისტური და ფსიქოლოგიური საფუძვლები; 5. პრაგმატულ-ფუნქციონალური კონცეფცია; 6. ინტერკულტურული კონცეფცია როგორც კომუნიკაციური კონცეფციის შევსება; 7. უცხო ენების სწავლების ქართულ-საბჭოური და პოსტსაბჭოური გამოცდიელბა (მოკლე ექსკურსი); თავი 2 დისკუსიის/არგუმენტირების ადგილი უცხო ენის სწავლების თანამედროვე კონცეფციებში; 1. ევროსაბჭოს მიერ დამტკიცებული «ენების სწავლის, სწავლების და შეფასების ერთიანი ევროპული სარეკომენდაციო ჩარჩო»; 2. დისკუსია/არგუმენტირება გერმანულ სასწავლო გეგმებში; 3. უცხო ენის სწავლების მიზნები და ამოცანები საქართველოს განათლების რეფორმის ფარგლებში; თავი 3 დისკუსია როგორც ენობრივი ქმედება; 1. დისკუსია როგორც აზრობრივ-ლოგიკური ფენომენი; 2. დისკუსიის ტიპოლოგიური მახასიათებლები; 2. 1. სიტუაციურ-პრაგმატული ასპექტი; 2.2. სემანტიკური ასპექტი; 3. არგუმენტირება როგორც დისკუსიის ძირითადი სტრუქტურული ერთეული; თავი 4 დისკუსია როგორც ენობრივი ფენომენი; 4.1. სინტაქტიკური ასპექტი; 4.2. სემანტიკური ასპექტი; 4.3. პრაგმატული ასპექტი; თავი 5 დისკუსიის ელემენტების სწავლება გერმანული ენის თანამედროვე სახელმძღვანელოებში; 5.1. გერმანიაში გამოცემული სახელმძღვანელოები; 5. 2. საქართველოში გამოცემული სახელმძღვანელოები; 5.2.1. საშულო ზოგადსაგნმანათლებლო სკოლების სახელმძღვანელოები; 5.2.2. უმაღლესი სასწავლებლების გერმანისტიკის სპეციალობისთვის შექმნილი თანამედროვე სახელმძღვანელოები; თავი 6 ერთიანი ეროვნული გამოცდები და საკვლევი პრობლემა; 6.1 გერმანული ენის გამოცდის სტატისტიკური ანალიზი და საკვლევი პრობლემა; 6.2 გერმანული ენის ტესტის მეშვიდე დავალების შინაარსობრივი ანალიზი და საკვლევი პრობლემა; თავი 7 დისკუსია როგორც სწავლების ფორმა (შემაჯამებელი ასპექტი); თავი 8 მეთოდური რეკომენდაციები; 8.1. ზოგადი სახის რეკომენდაციები; 8. 2. კერძო სახის რეკომენდაციები; ლიტერატურა.
Date of Issue:2006
Source:კომუნიკაციური დიდაქტიკა და დისკუსია როგორც სწავლების ფორმა / ივ. მინდაძე: დის... პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / სამეცნ. ხელმძ: მზია გვენცაძე; სამეცნ. კონსულ: ეკატერინე შავერდაშვილი; თსუ; 2006-135გვ.--ბიბლიოგრ: გვ. 130-134.UDC: 371.334
Language:Georgian;
Extent Format:135 გვ.
Created:2007-06-13
Modified:2007-12-04

 

IDObjectSizeFormat 
910დისერტაცია (ქართ)  [135 გვ.]830KbAdobe PDF

 

CopyRight © 2006
Created by David A. Mchedlishvili