The National Library of Georgia Home - About Library - E-Resources 
Digital Library  
dLibrary - Digital Library  [ ENG | GEO ]
Collections : დისერტაციები
Search:

Search Page »

 


Browse
» Home
» Collections
» Subjects

 

 

 

 

 

 

 

 

UID: dlib-0002-000411 

ქუჩის დიზაინერული გარემოს ფორმირების არქიტექტურულ-მხატვრული პრინციპები

Authors:აბულაძე, გურამ
Subjects:ქუჩების არქიტექტურა;
DDC Subject:Civic & landscape art
Table Of Contents:შესავალი; 1 . ლიტერატურის მიმოხილვა; 2 . შედეგები და მათი განსჯა; 2 . 1 . ქუჩის ხელოვნური განათება; 2 . 1 . 1 . ხელოვნური განათების ისტორია და დღევანდელობა; 2 . 1 . 2 .ხელოვნური განათება საქართველოში; 2 . 1 . 3 . ქუჩის განათების სტრუქტურული ელემენტები; 2 . 1 . 4 . ქუჩის განათების ძირითადი ამოცანები; 2 . 1 . 5 . სინათლის წყაროები, გასანათებელი მოწყობილობები და საშუალებები ქალაქში; 2 . 1 . 6 . ქუჩის სავალი ნაწილებისა და ტროტუარების განათება; 2 . 1 . 7 . ქუჩის გამანათებელი მოწყობილობების საყრდენი საშუალებები; 2 . 1 . 8 . შუქნიშნები და შუქსიგნალიზაცია ქალაქის ქუჩებში; 2 . 1 . 9 . შენობა-ნაგებობათა განათება ქალაქის ქუჩებში; 2 . 1 . 10 . შენობა-ნაგებობების, მონუმენტებისა და ძეგლების განათება; 2 . 1 . 11 . ქალაქის მოედნის განათება; 2 . 1 . 12 . ქალაქის ცენტრის განათება; 2 . 1 . 13 . ქალაქის შადრევნების, წყლის სარკეებისა, ბაღ-პარკებისა და სკვერების განათება; 2 . 1 . 14 . ქალაქის ქუჩების საზეიმო განათება ; 2 . 1 . 15 . ფერი განათებით სისტემებში; 2 . 2 . რეკლამა ქალაქის ქუჩებში; 2 . 2 . 1 . რეკლამის ისტორია და დღევანდელობა; 2 . 2 . 2 . რეკლამა საქართველოში; 2 . 2 . 3 . რეკლამის კლასიფიკაცია და ძირითადი პრინციპები; 2 . 2 . 4 . გარე გამომსახველობითი რეკლამა; 2 . 2 . 5 . სარეკლამო ფარები, პლაკატები და აფიშები; 2 . 2 . 6 . გარე რეკლამის არასტანდარტული საშუალებები; 2 . 2 . 7 . სარეკლამო ტუმბოები; 2 . 2 . 8 . სარეკლამო ვიტრინები; 2 . 2 . 9 . ფერი რეკლამაში; 2 . 2 . 10 . რეკლამის განთავსების ადგილი და მასშტაბი; 2 . 3 . შუქრეკლამა ქალაქის ქუჩებში; 2 . 3 . 1 . შუქრეკლამის სახეები; 2 . 3 . 2 . განათებული ვიტრინები; 2 . 3 . 3 . სარეკლამო დასახელებები და წარწერები; 2 . 3 . 4 . ელექტრო-დინამიური რეკლამა - „მოძრავი სტრიქონი“; 2 . 3 . 5 . შუქრეკლამის ფარები; 2 . 3 . 6 . სიუჟეტური ნახატები და საფირმო ნიშნები; 3. დასკვნა; გამოყენებული ლიტერატურა.
Date of Issue:2011
Source:ქუჩის დიზაინერული გარემოს ფორმირების არქიტექტურულ-მხატვრული პრინციპები / გ. აბულაძე; დის... დოქტ. აკად. / ხელმძღვ.: კონსტანტინე ამირეჯიბი; საქ. ტექ. უნ-ტი., თბ., 2011 - 141 გვ. - - ბიბლიოგრ: გვ. 139 - 141. UDC: 711.73
Language:Georgian
Extent Format:141 გვ.
Created:2011-05-04
Modified:2011-06-10

 

IDObjectSizeFormat 
2695დისერტაცია (ქარ)  [141 გვ.]29,292KbAdobe PDF
2696ავტორეფერატი (ქართ) (ინგ)  [31 გვ.]283KbAdobe PDF

 

CopyRight © 2006
Created by David A. Mchedlishvili