The National Library of Georgia Home - About Library - E-Resources 
Digital Library  
dLibrary - Digital Library  [ ENG | GEO ]
Collections : დისერტაციები
Search:

Search Page »

 


Browse
» Home
» Collections
» Subjects

 

 

 

 

 

 

 

 

UID: dlib-0002-000419 

ხარისხის მართვა საგანმანათლებლო სისტემაში

Authors:მენაბდე, თამარ
Subjects:განათლების ხარისხის მართვა;
DDC Subject:Education
Table Of Contents:შესავალი თავი 1. ბოლონიის დეკლარაციის პრინციპები. თუნინგის მიზნები და მეთოდოლოგია; 1.1. ბოლონიის დეკლარაციის პრინციპები. თუნინგის მიზნები და მეთოდოლოგია; 1.2 ბოლონიის დეკლარაციის პრინციპები. თუნინგის მიზნები და მეთოდოლოგია; 1.3. ბოლონიის დეკლარაციის პრინციპები. თუნინგის მიზნები და მეთოდოლოგია; 1.4. ხარისხის გაუმჯობესება აკადემიური პროგრამების დონეზე: თუნინგის მიდგომა; 1.5. თუნინგის მიდგომების გამოყენება საქართველოს უმაღლესი განათლების სისტემაში; თავი 2. განათლების ხარისხის მართვა; 2.1. ხარისხის მართვის პრობლემა; 2.2. ხარისხის მართვა ISO 9000 სერიის სტანდარტების საფუძველზე; 2.3. უმაღლესი სასწავლებლის ხარისხის მენეჯმენტის სისტემა; 2.4. ხარისხის ტოტალური მართვის (TQM) პრინციპების დანერგვა უმაღლესი განათლების ხარისხის ამაღლებაში; 2.5. ხარისხის მართვის მეთოდებისა და საშუალებების კლასიფიკაცია; თავი 3. ხარისხის მენეჯმენტის განვითარების თანამედროვე კონცეფცია; 3.1. უმაღლეს სასწავლებელში განათლების ხარისხის მართვის საკითხები სწავლების ბოლონიის სისტემაზე გადასვლის პირობებში; 3.2. ხარისხის მენეჯმენტის სისტემის მოდელის არჩევა; 3.2.1. ჰოლანდიურ _ ბელგიური მოდელი (ადაპტირებული ბოლონიის პროცესთან); 3.2.2. მოდელი, რომელიც ეფუძნება ლისაბონის კონვენციას (შეიცავს ბოლონიის პროცესის მოთხოვნებს უმაღლესი განათლების ხარისხისადმი); თავი 4. პრემიები ხარისხის სფეროში. ადაპტირებული საორგანიზაციო სტრუქტურები; 4.1. ხარისხის კონკურსების ორგანიზაციული საკითხები; ხარისხის პრემიების მოდელები და კრიტერიუმები; 4.1.1. დემინგის პრემია; 4.1.2. მალკომ ბოლდრიჯის ნაციონალური პრემია; 4.1.3. ხარისხის ევროპული პრემია; 4.1.4. ხარისხის იაპონური პრემია; 4.1.1. დემინგის პრემია; 4.1.2. მალკომ ბოლდრიჯის ნაციონალური პრემია; 4.1.3. ხარისხის ევროპული პრემია; 4.1.4. ხარისხის იაპონური პრემია; 4.2. გარემოს ზეგავლენა უმაღლესი განათლების ორგანიზაციის სტრუქტურაზე. 4.3. უმაღლესი სასწავლო დაწესებულების თანამედროვე ადაპტირებული სტრუქტურები; 4.3.1. მატრიცული უნივერსიტეტი; 4.3.2. TQM პრინციპებზე ორიენტირებული ორგანიზაციის სტრუქტურა; თავი 5. სასწავლო პროცესის ხარისხის შეფასების სისტემა; 5.1. სპეციალისტების მომზადების ხარისხზე მოქმედი ფაქტორების ანალიზი; 5.2. სასწავლო პროცესის ხარისხის შეფასების ძირითადი პრინციპები; გამოყენებული ლიტერატურა.
Date of Issue:2011
Source:ხარისხის მართვა საგანმანათლებლო სისტემაში / თ. მენაბდე; დის... დოქტ. აკად. / ხელმძღვ.: ირაკლი ზედგენიძე; რევაზ ჟვანია; საქ. ტექ. უნ-ტი., თბ., 2011 - 148 გვ. - -ბიბლიოგრ: გვ. 145-148. UDC: 37.014
Language:Georgian
Extent Format:148 გვ.
Created:2011-06-24
Modified:2011-06-30

 

IDObjectSizeFormat 
2747დისერტაცია (ქარ)  [148 გვ.]1,390KbAdobe PDF

 

CopyRight © 2006
Created by David A. Mchedlishvili