სოციალური ფსიქოლოგიის როლი PR საქმიანობაში : საზოგადოება / ანა ვერულაშვილი // ხელისუფლება და საზოგადოება. - თბ., 2008. - ISSN 1512-374X. - N4(8). - გვ.141-152. - რეზ. ინგლ. და რუს. ენ[MFN: 27393]
საზოგადოებრივი აზრისა და მასების ქცევების ფორმათა ანალიზის მნიშვნელობა PR სპეციალისტისათვის : საზოგადოება / სერგო ლომინაძე // ხელისუფლება და საზოგადოება. - თბ., 2008. - ISSN 1512-374X. - N4(8). - გვ.153-160. - რეზ. ინგლ. და რუს. ენ.[MFN: 27394]
არსებითობის აგრეგირებული ხარისხის აუდიტორული შეფასების მოდელი : ეკონომიკა / ტარიელ კიკვაძე // ხელისუფლება და საზოგადოება. - თბ., 2008. - ISSN 1512-374X. - N4(8). - გვ.172-182. - რეზ. ინგლ. და რუსდ ენ.[MFN: 27396]
პროგნოზირების სისტემის სპეციფიკურობა სახელმწიფო მართვის ამოცანებში (საქართველოს რკინიგზის მაგალითზე) : ეკონომიკა / მერაბ ტაბატაძე // ხელისუფლება და საზოგადოება. - თბ., 2008. - ISSN 1512-374X. - N4(8). - გვ.183-194. - რეზ. ინგლ. და რუს. ენ.[MFN: 27397]
საქართველოს აგრარული სფეროს განვითარების პირობები და პრიორიტეტები : აგრარული ეკონომიკა / მარინე ჩავლეიშვილი // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.91-96. - რეზიუმე ინგლისურ ენაზე[MFN: 27398]
უპირველესი ამოცანა - ქართულ ჩაიზე ეროვნული ბაზრის მოთხოვნის გაჯერება : აგრარული ეკონომიკა / სუზანა დობორჯგინიძე // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.97-105. - რეზიუმე ინგლისურ ენაზე[MFN: 27399]
Georgian consumers evoluation of domestic products : Manajment, marketing, tourizm / Nugzar Todua, Ali Riza Apil // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.106-126. - რეზიუმე ქართულ ენაზე[MFN: 27400]
მოსახლეობის საბანკო ანაბრების ზრდის მარკეტინგული ღონისძიებანი : მენეჯმენტი, მარკეტინგი, ტურიზმი / ესტატე ბოლოკაძე // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.127-133. - რეზიუმე ინგლისურ ენაზე[MFN: 27401]
მენეჯერული და მარკეტინგული მიდგომის ელემენტები ქართული მევენახეობა-მეღვინეობის განვითარებაში : მენეჯმენტი, მარკეტინგი, ტურიზმი / ბაბულია მღებრიშვილი // ეკონომიკა და ბიზნესი / ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახ-ფო უნ-ტი. - თბ., 2009. - ISSN 1987-5789. - იანვარი-თებერვალი. - N1. - გვ.134-138. - რეზიუმე ინგლისურ ენაზე[MFN: 27402]