ანოტაცია: დავით გურამიშვილისა და სულხან-საბა ორბელიანის შემოქმედების მხატვრული ანალიზი. სკოლაში სწავლების საკითხებზე მსჯელობენ პედაგოგები: მედეა კობახიძე, ნათელა გურაშვილი, მანანა ანდრიაძე, მილადა კირვალიძე, მიმოზა სოსელია
ოცნების მასწავლებლები : რა გვიჭირს, რა გვილხინს // სასიტყვეთი : სიტყვიერების მასწავლებლისა და უფროსკლასელის შემხიდებელი / თ. კვაჭანტირაძე. - თბ., 2008. - გვ.58-71.[MFN: 5217]
ანოტაცია: რომანტიკოსთა შემოქმედების სწავლების სირთულეები სკოლებში. სწავლებასთან დაკავშირებულ საკითხებზე საუბრობენ პედაგოგები: თინათინ ჩიკვაიძე, ლამარა უჩანეიშვილი, ჯულიეტა ჩხეიძე, მერი მიდელაური
ანოტაცია: გიორგი ერისთავის ღვაწლი ქართული კულტურის წინაშე. სკოლაში გიორგი ერისთავის შემოქმედების სწავლების საკითხებზე მსჯელობენ პედაგოგები: მარიამ ბაშინჯაღოვი, ლეილა ვაშაკიძე, თამარ ბარბაქაძე
ანოტაცია: გამოხმაურება ალმანახ "კრიტიკის" 1983 წ. N5 დაბეჭდილ ნოდარ წულეისკირის წერილზე "ავ-ფთონი" და "ანანუსი", სადაც განხილულია ილია ჭავჭავაძის ლექსში "მეც შავ თვალებს" (1858 წ.) გამოყენებული სიტყვა "ავ-ფთონი". ილია ჭავჭავაძის შემოქმედების სკოლაში სწავლების მეთოდებზე მსჯელობენ პედაგოგები: მერი ყირმელაშვილი, თამარ შარვაშიძე, ელენე სურგულაძე, ცირა ნიქაბაძე, ზინა ცინცაძე, დალი ლორია, ოთარ სახეიშვილი
ყოფილა, დღეს აღარ არის, მაგრამ იქნება, ცხადია! // სასიტყვეთი : სიტყვიერების მასწავლებლისა და უფროსკლასელის შემხიდებელი / თ. კვაჭანტირაძე. - თბ., 2008. - გვ.111-126.[MFN: 5222]
ანოტაცია: 1884 წელს გაზეთ "Новое обозрение"-ში რუსულ ენაზე დაბეჭდილი აკაკი წერეთლის სტატია "Местное обозрение"-ს ქართული თარგრმანი. მთარგმნელი თამაზ კვაჭანტირაძე
ანოტაცია: აკაკი წერეთლის შემოქმედების სკოლაში სწავლების მეთოდიკის საკითხებზე მსჯელობენ პედაგოგები: ნუნუ გრძელიძე, თამარ ქსოვრელი, მარინე კიკალიშვილი, ბაია ფუთურიძე, თინა ჯაფოშვილი