პოსტსაბჭოთა საქართველო და პოსტმოდერნიზმი // დაკარგული სივრცის ძიებაში : კულტურის პოლიტიკა პოსტსაბჭოთა საქართველოში. - თბ., 2010. - გვ.15-40.[MFN: 9272]
პოსტსაბჭოთა ეპოქის ქართული კინო - სინამდვილისადმი დამოკიდებულება // დაკარგული სივრცის ძიებაში : კულტურის პოლიტიკა პოსტსაბჭოთა საქართველოში. - თბ., 2010. - გვ.65-88.[MFN: 9273]
საქართველო - დაპირისპირება და ერთიანობა ძველი და ახალი პოლიტიკური დროის მიღმა // დაკარგული სივრცის ძიებაში : კულტურის პოლიტიკა პოსტსაბჭოთა საქართველოში. - თბ., 2010. - გვ.89-113.[MFN: 9274]
ქართული კულტურა და დასავლური ღირებულუბები // დაკარგული სივრცის ძიებაში : კულტურის პოლიტიკა პოსტსაბჭოთა საქართველოში. - თბ., 2010. - გვ.114-130.[MFN: 9275]
ანოტაცია: დისკუსია შეკითხვაზე "საქართველოში საზოგადოების ტრანსფორმაციისა და მისი დასავლურ სივრცესთან დაახლოებისა და კულტურული ინტეგრირების პერსპექტივები". დისკუსიის მონაწილენი: გაგა ნიჟარაძე, ნანა ბერეკაშვილი, ბექა მინდიაშვილი, ზაზა რუსაძე, ნიკო ნერგაძე, ლაშა ბუღაძე, შორენა ლორთქიფანიძე
პასუხად სომხის მწერლებს, რომელნიც უარჰყოფენ ქართველ კათოლიკობას // მწიგნობრობა ქართული : მრავალტომეული. [ტ.] 8: სასულიერო მწერლობა : მიხეილ თამარაშვილი. - თბ., 2010. - გვ.7-232.[MFN: 9277]
შინაარსი: რა უსაფუძვლოდ უარჰყოფენ სომხები ქართველ კათოლიკებს; რანაირი კათოლიკენი იყვნენ და არიან ჩვენი მოკამათე სომხის მწერლები და საზოგადოდ სომხებს როგორი მიდრეკილება ჰქონდათ კათოლიკობისადმი; როდის გადმოსახლდნენ სომხები საქართველოში; რას ამბობენ სომხის მწერლები ქართველ კათოლიკეთა შესახებ
ისტორია კათოლიკობისა ქართველთა შორის : (ამონარიდები ამავე სახელწოდების წიგნიდან) // მწიგნობრობა ქართული : მრავალტომეული. [ტ.] 8: სასულიერო მწერლობა : მიხეილ თამარაშვილი. - თბ., 2010. - გვ.233-399.[MFN: 9279]
ქართული ეკლეკსია დასაბამიდან დღემდე : (ამონარიდები ამავე სახელწოდების წიგნიდან) // მწიგნობრობა ქართული : მრავალტომეული. [ტ.] 8: სასულიერო მწერლობა : მიხეილ თამარაშვილი. - თბ., 2010. - გვ.400-434[MFN: 9281]
შინაარსი: ეთნოგრაფიული ცნობები საქართველოს შესახებ; ნოეს კიდობნის გაჩერების ადგილი. ქართული ტრადიცია. ქართველები და სომხები ერთი და იმავე წინაპრის შთამომავალნი არ არიან; მცირეაზიელი ხეთები, მათი ბატონობა ეგვიპტეში და დაბრუნება სამშობლოში. ქართველების წინაპრები ხეთები არიან; თუბალებისა და მოსოხების გაიგივება ქართველებთან; ქართველთა წინაპრების, მცხეთოსისა და უფლოსის გაიგივება ბიბლიის მოსოხსა და თუბალთან; ლურსმული წარწერები, რომლებიც შეეხება თუბალსა და მოსოხს. სომხეთის თავდაპირველი მოსახლეობა ქართველთა მოდგმისა იყო; ქართულ ენა არის თვითნაბადი