The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:DIS - ეროვნული დისერტაციები და ავტორეფერატები გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:66,523

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
გამოყენებითი მეცნიერებანი. ჯანმრთელობის დაცვა. ტექნიკა.  --  6*
საწარმოს მართვა. წარმოების, ვაჭრობისა და ტრანსპორტის ორგანიზაცია.  --  65*
რეკლამა. ინფორმაციის სისტემა. საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659*
რეკლამა.  --  659.1*
ჩანაწერები მოიძებნა 8 ჩანაწერი.
  1. ტალახაძე, ნანა

    ენობრივი განვითარების პროცესების ასახვა სატელევიზიო სარეკლამო ტექსტში : ავტორეფ...ფილოლ. მეცნ. კანდ. 10.02.03. - თბ., 1999. - 32გვ.. - ზესათ.: თსუ. - ტექსტი ქართ. და რუს. ენ.. - [20თ.][MFN: 402]

    UDC: 659.123.1

    FA 3.481 - საარქივო ფონდი
    Kა 228.686/3 - წიგნთსაცავი

     

    * Double: ენობრივი განვითარების პროცესების ასახვა სატელევიზიო სარეკლამო ტექსტში

     

  1. სეთური, მაია

    რეკლამა და მისი როლი კომერციული საქმიანობის ეფექტიანობის ამაღლებაში : სადის. მაც... ეკონ. მეცნ. კანდ. 08.00.18. - თბ., 1994. - 28გვ.. - ზესათ.: თსუ. - 70ც.[MFN: 2017]

    UDC: 339.37(479.22) + 659.1

    Kა 218.454/3 - წიგნთსაცავი
    Fა 69.655/3 - საარქივო ფონდი

     

    * Double: რეკლამა და მისი როლი კომერციული საქმიანობის ეფექტიანობის ამაღლებაში

     

  1. ხახუტაიშვილი, ნანა

    საგაზეთო და სატელევიზიო რეკლამის ენის სტრუქტურული და სემანტიკური თავისებურებანი : ავტორეფ... ფილოლ. მეცნ. დოქტ. 10.02.03. - თბ., 1998. - 62ფ.. - ზესათ.: თსუ. - [30თ.][MFN: 2640]

    UDC: 659.11 + 654.1

    FA 3.153 - საარქივო ფონდი
    Kა 228.319/3 - წიგნთსაცავი

     

    * Double: საგაზეთო და სატელევიზიო რეკლამის ენის სტრუქტურული და სემანტიკური თავისებურებანი

     

  1. სეთური, მაია

    რეკლამა და მისი როლი კომერციული საქმიანობის ეფექტიანობის ამაღლებაში : დის. ეკონ. მეცნ. კანდ. 08.00.18 / სამეცნ. ხელმძღვ.: ე. ბოლოკაძე ; თსუ. - თბ., 1994. - 171გვ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 154-171[MFN: 23669]

    UDC: 659.1 + 658 + 339.37

    თემატიკა:
    - ვაჭრობის ეკონომიკა;

    D 270 - საარქივო ფონდი

     

    * Double: რეკლამა და მისი როლი კომერციული საქმიანობის ეფექტიანობის ამაღლებაში

     

  1. Хахутаишвили, Н. А.

    Структурные и семантические особенности языка газетной и телевизионной рекламы : Дисс... докт. филол. наук 10.02.03 / ТГУ. - Тб., 1997. - 223с. ; 29смсм.. - Библиогр.: с. 209-223. - [10л.][MFN: 26124]

    UDC: 659.1

    თემატიკა:
    - Славянские языки;

    D 2.618 - საარქივო ფონდი

     

    * Double: Структурные и семантические особенности языка газетной и телевизионной рекламы

     

  1. ახვლედიანი, ნელი

    რეკლამა, როგორც ენობრივ-კულტურული ფენომენი და მისი კვლევის გენდერული ასპექტები : დის... ფილოლ. დოქტ. აკად. ხარის. / ნელი ახვლედიანი ; სამეცნ. ხელმძღვ. ბოლქვაძე ნ. ; შ. რუსთაველის სახ. სახელმწ. უნ-ტი, ჰუმან. მეცნ. ფაკ-ტი, ევროპეისტ. დეპარტ.. - ბათუმი, 2008. - 139 გვ. : ილ.. - ანოტ. ინგლ. ენ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 122-125[MFN: 47976]

    UDC: 81'22 + 659.1 + 81'221

    თემატიკა:
    - ლინგვოსემიოტიკა; რეკლამა; არავერბალური განზომილება;

    D 17.652 - საარქივო ფონდი

     

    * Double: რეკლამა, როგორც ენობრივ-კულტურული ფენომენი და მისი კვლევის გენდერული ასპექტები

     

  1. Каранадзе, Ирма

    Лингвосемиотика телетекста : Дис... докт. филол. наук / Ирма Каранадзе ; Науч. рук. Гоциридзе Д.З. ; Гос. ун-т им. Ш. Руставели, гуманит. фак-т. - Батуми, 2008. - 126 с.. - Библиогр.: с. 119-126[MFN: 47984]

    UDC: 81'22 + 659.1 + 81'233 + 070:654 + 81'43 + 81'271.1

    თემატიკა:
    - ლინგვოსემიოტიკა; რეკლამა; ფსიქოლინგვისტიკა; ტელეჟურნალისტიკა; ტექსტის ლინგვისტიკა;

    D 17.660 - საარქივო ფონდი

     

    * Double: Лингвосемиотика телетекста

     

  1. Хеладзе, Т.М. (Тенази Михайловна)

    Функциональное и эстетическое в торговой рекламе : (эстетический и социально-психологический анализ) : Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. филос. наук : (09.00.04) / Т.М. Хеладзе ; Тбил. гос. ун-т. - Тбилиси, 1979. - 22 с.. - Список работ авт.: с. 22 (5 назв.)[MFN: 50512]

    UDC: 659.1

    Тбилисский государственный университет (ТГУ)

    PS 192/1979 - საარქივო ფონდი

    დაცულია: NLR

     

    * Double: Функциональное и эстетическое в торговой рекламе
    + Source
    v001=rc\2234405
    v005=20110128182359.0
    v100=##^a20110128d1979 |||y0rusy0189 ca
    v101=0#^arus
    v102=##^aRU
    v105=##^ay d |||||
    v200=1#^aФункциональное и эстетическое в торговой рекламе^e(Эстет. и социал.-психол. анализ)^eАвтореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. филос. наук^e(09.00.04)
    v210=##^aТбилиси^d1979
    v215=##^a22 с.
    v300=##^aВ надзаг.: Тбил. гос. ун-т
    v320=##^aСписок работ авт.: с. 22 (5 назв.)
    v700=#1^aХеладзе^bТ.М.^gТенази Михайловна
    v801=#0^aRU^bNLR^gpsbo
    v801=#1^aRU^bELAR^2rusmarc
    v899=##^aNLR^j79-4/25592