The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:GFB - უცხოენოვანი ლიტერატურა გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:125,292

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
საზოგადოებრივი მეცნიერებანი.  --  3*
განათლება. აღზრდა. სწავლება. თავისუფალი დროის ორგანიზაცია.  --  37*
აღზრდის, განათლებისა და სწავლების საფუძვლები (თეორია, ფილოსოფია და პედაგოგიკა).  --  37.01*
აღზრდისა და სწავლების (დიდაქტიკის) ზოგადი საკითხები. მეთოდიკა.  --  37.02*
პიროვნებისა და ინტელექტის ფორმირება.  --  37.03*
აღზრდა და სწავლება ინდივიდუალური თავისებურებების გათვალისწინებით.  --  37.04*
აღზრდისა და განათლების სისტემის ორგანიზაცია. სკოლათმცოდნეობა.  --  371*
სკოლამდელი აღზრდისა და დაწყებითი სწავლების ფორმა და შინაარსი.  --  372*
სკოლამდელი განათლება და აღზრდა.  --  373*
არასასკოლო ზოგადი განათლება. თვითგანათლება.  --  374*
პიროვნებების განსაკუთრებული ჯგუფების აღზრდა, განათლება და სწავლება.სპეციალური სკოლები.  --  376*
პროფესიული და საშუალო სპეციალური განათლება. პროფესიული კოლეჯები.  --  377*
უმაღლესი განათლება.  --  378*
თავისუფალი დროის ორგანიზაცია.  --  379.8*
ჩანაწერები მოიძებნა 399 ჩანაწერი.  დანარჩენი ჩანაწერები იხილეთ ქვეკატეგორიებში.
  1. Florestal, Ketleen

    Decentralization of education : legal Issues. - Washington : The World Bank, 1997. - x, 35 p. ; 32 cm.см.. - (Directions in development). - ISBN 0-8213-3933-8[MFN: 12873]

    UDC: 336.711(100) + 37 + 342.53

    Cooper, Robb (auth.); 

    E 71.904/3 = 336.711(100)/F-69 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი

     

    * Double: Decentralization of education

     

  1. Educational publishing in global perspective : capacity building and trends / ed. Shobhana Sosale. - Washington : World Bank, 1999. - 229 p. ; 26 cm.см.. - ISBN 0-8213-4254-1[MFN: 13103]

    UDC: 655.41 + 37

    Sosale, Shobhana (ed.); 

    E 16.419/4 = 655.41/E-25 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი

     

    * Double: Educational publishing in global perspective

     

  1. The pursuit of literacy : twelve case-studies of award-winning programms. - [Paris] : UNESCO, 1999. - 76 p. ; 30 cm.см.. - (Educational studies a. doc. ; 67). - ISBN 92-3-103345-X[MFN: 13417]

    UDC: 37 + 008(062)

    E 4.663/5 = 37/P-97 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი

     

    * Double: The pursuit of literacy

     

  1. Educational documentation, research and decision-making : national case studies / ed. by Wanda Rokicka. - Paris : UNESCO, 1999. - 348 p. : tab. ; 21 cm.см.. - (Studies in comparative education). - ISBN 92-3-103557-6[MFN: 13467]

    UDC: 37(100)

    Rokicka, Wanda (ed.); 

    E 72.373/3 = 37(100)/E-25 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი

     

    * Double: Educational documentation, research and decision-making

     

  1. Inbar, Dan E.

    Planning for innovation in education / Dan E. Inbar. - [Paris] : UNESCO : Intern. inst. for educational planning, 1996. - 109 p. ; 21 cm.см.. - (Fundamental of educational planning ; 53). - ISBN 92-803-1161-1[MFN: 13568]

    UDC: 37

    E 72.585/3 = 37/I-57 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი

     

    * Double: Planning for innovation in education

     

  1. Education for the twenty-first century : issues a. prospects / Contributions to the work of the intern. commis. on education for the twenty-first cent., chaired by Jacques Delors. - [Paris] : UNESCO, [1998]. - 352 p. ; 21 cm.см.. - (Education on the move). - ISBN 92-3-103447-2[MFN: 13572]

    UDC: 37

    Delors, Jacques (ed.); 

    E 72.581/3 = 37/E-25 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი

     

    * Double: Education for the twenty-first century

     

  1. Education sector strategy : education. - [Washington : World Bank, 1999]. - xiv, 80 p. : tab. ; 28 cm.см.. - (Human devel. network). - Bibliogr.: p. 79-80. - ISBN 0-8213-4560-5[MFN: 13633]

    UDC: 37(1-773)

    E = 37(1-773)/G-10 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი

     

    * Double: Education sector strategy

     

  1. The role of measurement and evaluation in education policy / ed. by Frances M. Ottobre. - [Paris] : UNESCO, [1999]. - 108 p. ; 30 cm.см.. - (Educational studies a. documents ; 69). - ISBN 92-3-L03605-X[MFN: 13697]

    UDC: 37

    Ottobre, Frances M. (ed.); 

    E 4.724/5 = 37/R-74 - სამოქალაქო განათლების დარბაზი

     

    * Double: The role of measurement and evaluation in education policy

     

  1. Growth gains from trade and education/IMF WP/99/23,Research dep. Prepared by Se-Jik Kim a. Young Jin Kim; ; Authoriz. for distribution by Eduardo Borensztein March 1999. - [S.L.] : IMF, 1999. - 30p. : tab. ; 28cm.см.. - [3L.][MFN: 13775]

    UDC: 37+339(100)+330.35

    E = 37+339(100)/G-89 - წიგნთსაცავი

     

    * Double: Growth gains from trade and education/IMF WP/99/23,Research dep. Prepared by Se-Jik Kim a. Young Jin Kim;

     

  1. Class act : How teachers awaken potential. - [Paris : UNESCO,Brussel : EL, 1999]. - 24p. : ill. ; 21cm.см.. - [1,50L.][MFN: 14044]

    რეზიუმე: This book is about teachers and their potential

    UDC: 37

    E = 37/C-59 - წიგნთსაცავი

     

    * Double: Class act

     

 


გვერდები:  «« პირველი  « წინა  | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |  შემდეგი »  ბოლო »»