მონაცემთა ბაზა: JMAT - ჟურნალების მატიანე (2007-...)
გამოტანის ფორმატი
ბიბლიოგრაფია
ჩანაწერები: 185,769
უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია
ჩანაწერები
მოიძებნა 143 ჩანაწერი.
გვაზავა, გიორგი
რებრენდინგის შესახებ ზოგადად და კონკრეტულად "თიბისი ბანკის" მაგალითზე : სამეწარმეო მენეჯმენტი / გიორგი გვაზავა // ბიზნესი და მენეჯმენტი : ჟურნალი ბიზნესისა და მართვის ხელოვნების შესახებ. - თბ., 2007. - ISSN 1512-357X. - N2(14). - გვ.10-11[MFN: 21 ]
UDC: 336.71(479.22) + 659.1
ანოტაცია: კომპანიებისთვის სახელისა და საფირმო ნიშნის შერჩევა და შეცვლა
ორგანიზაცია: თიბისი ბანკი .
გეოგ.დასახელება: საქართველო .
თემატიკა: ბანკები საქართველოში .
საკვანძო სიტყვები: სარეკლამო სლოგანები ; ლოგო .
ლაფაჩი, ავთანდილ
ინტერნეტ-რეკლამა და ელექტრონული მარკეტინგი როგორც ფირმის ლიდერობის საფუძველი : მეურნეობრიობის ტრადიციები და საბაზრო ეკონომიკა / ავთანდილ ლაფაჩი // სოციალური ეკონომიკა : საერთაშორისო რეცენზირებადი და რეფერირებადი სამეცნიერო-პრაქტიკული ჟურნალი. - თბ., 2007. - ISSN 1512-1194. - ნოემბერი-დეკემბერი. - N6. - გვ.94-100. - რეფერატი ინგლ. ენაზე. - გვ. 164[MFN: 2284 ]
UDC: 004.738.5 + 659.1
თემატიკა: ინტერნეტი ; რეკლამა .
საკვანძო სიტყვები: ტელეკომუნიკაცია ; სერვერი ; გზავნილები ; იმიჯი .
რამიშვილი, ლევან
უსიტყვოდ... ანუ როგორ ჩირვილდება ბირბიშტები / ლევან რამიშვილი // ანაბეჭდი . - თბ., 2007. - მარტი. - N22. - გვ.112-115[MFN: 2605 ]
UDC: 659.1(479.22)
ანოტაცია: საინტერესო და სასაცილო წარწერები თბილისის ქუჩებში
გეოგ.დასახელება: საქართველო .
თემატიკა: რეკლამა ; აბრევიატურა ; ტელევიზია .
საკვანძო სიტყვები: "დაჭრილი ბატონი" ; ფანტაზია ; ტოტალიზატორი ; კაზინო .
მაყაშვილი, ანა
Always Coca-Cola / ანა მაყაშვილი ; ილუსტრ. გიკო დადიანი // ანაბეჭდი . - თბ., 2007. - მაისი. - N24. - გვ.128-131[MFN: 3051 ]
UDC: 659.1
• დადიანი, გიკო (ილუსტრ.);
ანოტაცია: კოკა-კოლასა და სხვა ბრენდების ლოგოები და სარეკლამო რგოლები
თემატიკა: რეკლამა .
საკვანძო სიტყვები: სარეკლამო სლოგანი ; ლოგო ; სპორტი ; ჯანმრთელობა .
რუსაძე, მალხაზ
რეკლამა, როგორც ასეთი... : დაიწყო და აღარ დამთავრდა! : რა დროს ეს იყო! : რა გააწყალეს გული ამ რეკლამით! : არ გვიხმარა ამ რეკლამამ! / მალხაზ რუსაძე // ანაბეჭდი . - თბ., 2007. - ივლისი. - N26. - გვ.54-60[MFN: 3403 ]
UDC: 659.1
მოხსენიებული პირები: ქროსბი ჯონ (ჟურნალისტი).
თემატიკა: რეკლამა .
საკვანძო სიტყვები: ლოზუნგი ; ემოცია ; სიმძაფრე ; ბილბორდები .
ფარჯიანი, სოფო
ვიდეო+აუდიო : ახალი თაობა / სოფო ფარჯიანი ; ფოტო: ნიკო ტარიელაშვილი // კინო - ცხელი შოკოლადი . - თბილისი, 2007. - ISSN 1512-3928. - ზამთარი. - N3. - გვ.130-133[MFN: 3880 ]
UDC: 791.43 + 659.137.2
ფოტოები: ჩხეიძე დიმა
ანოტაცია: კლიპმეიკერი დიმა ჩხეიძე
პერსონალია: ჩხეიძე დიმა (რეჟისორი).
თემატიკა: რეჟისორები ; ტელევიზია ; სარეკლამო ფილმები .
საკვანძო სიტყვები: მუსიკა ; კლიპი .
ოგილვი, დევიდ
ღია წერილი სარეკლამო სააგენტოს მძებნელებს / დევიდ ოგილვი ; მთარგმნ. დავით ახალაძე // ბიზნესი : მთავარი თემა: მობილური სამკუთხედი. - თბ., 2007. - ISSN -ISSN-1512-4487. - აპრილი. - N2. - გვ.113-116[MFN: 4013 ]
UDC: 659.157.94
• ახალაძე, დავით (მთარგმნ.);
ანოტაცია: წიგნიდან "ოგილვი რეკლამის შესახებ"
გეოგ.დასახელება: ვენა ; ლათინური ამერიკა ; აშშ .
თემატიკა: რეკლამა .
საკვანძო სიტყვები: სატელევიზიო რეკლამები ; პოპულარული ჟურნალები ; სააგენტო მომსახურება ; კლიენტი .
ჰურდტი, ალექს
"ყოველი ახალი ბაზარი ოგილვის კულტურას ამდიდრებს" : საერთაშორისო-სარეკლამო სააგენტოს შემოსვლა თბილისში / ალექს ჰურდტი // ბიზნესი : მთავარი თემა: მობილური სამკუთხედი. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - N2. - გვ.112[MFN: 4032 ]
UDC: 334 + 659.157.94
ფოტოები: ჰურდტი ალექს
ანოტაცია: ჟურნალის კითხვებს უპასუხა ცენტრ. და აღმოს. ევროპის რეგიონის აღმასრ. დირექტორმა ალექს ჰურდტმა
პერსონალია: ოგილვი დევი (ბიზნესმენი).
გეოგ.დასახელება: საქართველო ; სომხეთი ; თბილისი .
თემატიკა: რეკლამა .
საკვანძო სიტყვები: რეკლამა ; ბიზნესი ; სააგენტო .
ხარბედია, მალხაზ
ღვინის სამოსელი : კოლექციები / მალხაზ ხარბედია // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - აპრილი. - N2. - გვ.119-124. - მთავარი თემა: მობილური სამკუთხედი[MFN: 4089 ]
UDC: 663.2 + 659.157.94
ფოტოები: ეტიკეტი
ანოტაცია: ღვინის ეტიკეტის ისტორია და მისი დანიშნულება
გეოგ.დასახელება: საქართველო ; საფრანგეთი ; იტალია ; გერმანია ; რუსეთი ; ესპნეთი ; კვიპროსი ; პორტუგალია ; ამერიკა ; კალიფორნია .
თემატიკა: ღვინო ; ეტიკეტი .
საკვანძო სიტყვები: ეტიკეტის წაკითხვა ; ბრაილის შიფრიანი ეტიკეტები ; მოლაპარაკე იარლიყი ; მილეზიმი .
კუპრაშვილი, ნინო
საზოგადოებრივი პრობლემატიკის როლი კორპორაციულ რეკლამებში : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / ნინო კუპრაშვილი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - მაისი. - N3. - გვ.83-87[MFN: 4220 ]
UDC: 659.157.94 + 316
ანოტაცია: საქართველოს სარეკლამო ბაზარზე სოციალური პრობლემების ნაკლებობა
გეოგ.დასახელება: საქართველო ; ამერიკა ; აფრიკა ; გერმანია .
თემატიკა: რეკლამა .
საკვანძო სიტყვები: სოციალური პრობლემები ; იმიჯი ; კომპანია .
გვერდები: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | შემდეგი » ბოლო »»