The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:JMAT - ჟურნალების მატიანე (2007-...) გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:185,769

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
გამოყენებითი მეცნიერებანი. ჯანმრთელობის დაცვა. ტექნიკა.  --  6*
საწარმოს მართვა. წარმოების, ვაჭრობისა და ტრანსპორტის ორგანიზაცია.  --  65*
რეკლამა. ინფორმაციის სისტემა. საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659*
რეკლამა.  --  659.1*
ჩანაწერები მოიძებნა 143 ჩანაწერი.
  1. გვაზავა, გიორგი

    რებრენდინგის შესახებ ზოგადად და კონკრეტულად "თიბისი ბანკის" მაგალითზე : სამეწარმეო მენეჯმენტი / გიორგი გვაზავა // ბიზნესი და მენეჯმენტი : ჟურნალი ბიზნესისა და მართვის ხელოვნების შესახებ. - თბ., 2007. - ISSN 1512-357X. - N2(14). - გვ.10-11[MFN: 21]

    UDC:  336.71(479.22) + 659.1

    ანოტაცია:  კომპანიებისთვის სახელისა და საფირმო ნიშნის შერჩევა და შეცვლა

    ორგანიზაცია:  თიბისი ბანკი.

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო.

    თემატიკა:  ბანკები საქართველოში.

    საკვანძო სიტყვები:  სარეკლამო სლოგანები; ლოგო.

     

  1. ლაფაჩი, ავთანდილ

    ინტერნეტ-რეკლამა და ელექტრონული მარკეტინგი როგორც ფირმის ლიდერობის საფუძველი : მეურნეობრიობის ტრადიციები და საბაზრო ეკონომიკა / ავთანდილ ლაფაჩი // სოციალური ეკონომიკა : საერთაშორისო რეცენზირებადი და რეფერირებადი სამეცნიერო-პრაქტიკული ჟურნალი. - თბ., 2007. - ISSN 1512-1194. - ნოემბერი-დეკემბერი. - N6. - გვ.94-100. - რეფერატი ინგლ. ენაზე. - გვ. 164[MFN: 2284]

    UDC:  004.738.5 + 659.1

    თემატიკა:  ინტერნეტი; რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  ტელეკომუნიკაცია; სერვერი; გზავნილები; იმიჯი.

     

  1. რამიშვილი, ლევან

    უსიტყვოდ... ანუ როგორ ჩირვილდება ბირბიშტები / ლევან რამიშვილი // ანაბეჭდი. - თბ., 2007. - მარტი. - N22. - გვ.112-115[MFN: 2605]

    UDC:  659.1(479.22)

    ანოტაცია:  საინტერესო და სასაცილო წარწერები თბილისის ქუჩებში

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო.

    თემატიკა:  რეკლამა; აბრევიატურა; ტელევიზია.

    საკვანძო სიტყვები:  "დაჭრილი ბატონი"; ფანტაზია; ტოტალიზატორი; კაზინო.

     

  1. მაყაშვილი, ანა

    Always Coca-Cola / ანა მაყაშვილი ; ილუსტრ. გიკო დადიანი // ანაბეჭდი. - თბ., 2007. - მაისი. - N24. - გვ.128-131[MFN: 3051]

    UDC:  659.1

    დადიანი, გიკო (ილუსტრ.); 

    ანოტაცია:  კოკა-კოლასა და სხვა ბრენდების ლოგოები და სარეკლამო რგოლები

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  სარეკლამო სლოგანი; ლოგო; სპორტი; ჯანმრთელობა.

     

  1. რუსაძე, მალხაზ

    რეკლამა, როგორც ასეთი... : დაიწყო და აღარ დამთავრდა! : რა დროს ეს იყო! : რა გააწყალეს გული ამ რეკლამით! : არ გვიხმარა ამ რეკლამამ! / მალხაზ რუსაძე // ანაბეჭდი. - თბ., 2007. - ივლისი. - N26. - გვ.54-60[MFN: 3403]

    UDC:  659.1

    მოხსენიებული პირები:  ქროსბი ჯონ (ჟურნალისტი).

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  ლოზუნგი; ემოცია; სიმძაფრე; ბილბორდები.

     

  1. ფარჯიანი, სოფო

    ვიდეო+აუდიო : ახალი თაობა / სოფო ფარჯიანი ; ფოტო: ნიკო ტარიელაშვილი // კინო - ცხელი შოკოლადი. - თბილისი, 2007. - ISSN 1512-3928. - ზამთარი. - N3. - გვ.130-133[MFN: 3880]

    UDC:  791.43 + 659.137.2

    ფოტოები:  ჩხეიძე დიმა

    ანოტაცია:  კლიპმეიკერი დიმა ჩხეიძე

    პერსონალია:  ჩხეიძე დიმა (რეჟისორი).

    თემატიკა:  რეჟისორები; ტელევიზია; სარეკლამო ფილმები.

    საკვანძო სიტყვები:  მუსიკა; კლიპი.

     

  1. ოგილვი, დევიდ

    ღია წერილი სარეკლამო სააგენტოს მძებნელებს / დევიდ ოგილვი ; მთარგმნ. დავით ახალაძე // ბიზნესი : მთავარი თემა: მობილური სამკუთხედი. - თბ., 2007. - ISSN -ISSN-1512-4487. - აპრილი. - N2. - გვ.113-116[MFN: 4013]

    UDC:  659.157.94

    ახალაძე, დავით (მთარგმნ.); 

    ანოტაცია:  წიგნიდან "ოგილვი რეკლამის შესახებ"

    გეოგ.დასახელება:  ვენა; ლათინური ამერიკა; აშშ.

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  სატელევიზიო რეკლამები; პოპულარული ჟურნალები; სააგენტო მომსახურება; კლიენტი.

     

  1. ჰურდტი, ალექს

    "ყოველი ახალი ბაზარი ოგილვის კულტურას ამდიდრებს" : საერთაშორისო-სარეკლამო სააგენტოს შემოსვლა თბილისში / ალექს ჰურდტი // ბიზნესი : მთავარი თემა: მობილური სამკუთხედი. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - N2. - გვ.112[MFN: 4032]

    UDC:  334 + 659.157.94

    ფოტოები:  ჰურდტი ალექს

    ანოტაცია:  ჟურნალის კითხვებს უპასუხა ცენტრ. და აღმოს. ევროპის რეგიონის აღმასრ. დირექტორმა ალექს ჰურდტმა

    პერსონალია:  ოგილვი დევი (ბიზნესმენი).

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; სომხეთი; თბილისი.

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  რეკლამა; ბიზნესი; სააგენტო.

     

  1. ხარბედია, მალხაზ

    ღვინის სამოსელი : კოლექციები / მალხაზ ხარბედია // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - აპრილი. - N2. - გვ.119-124. - მთავარი თემა: მობილური სამკუთხედი[MFN: 4089]

    UDC:  663.2 + 659.157.94

    ფოტოები:  ეტიკეტი

    ანოტაცია:  ღვინის ეტიკეტის ისტორია და მისი დანიშნულება

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; საფრანგეთი; იტალია; გერმანია; რუსეთი; ესპნეთი; კვიპროსი; პორტუგალია; ამერიკა; კალიფორნია.

    თემატიკა:  ღვინო; ეტიკეტი.

    საკვანძო სიტყვები:  ეტიკეტის წაკითხვა; ბრაილის შიფრიანი ეტიკეტები; მოლაპარაკე იარლიყი; მილეზიმი.

     

  1. კუპრაშვილი, ნინო

    საზოგადოებრივი პრობლემატიკის როლი კორპორაციულ რეკლამებში : მარკეტინგი : მასტერ კლასი / ნინო კუპრაშვილი // ბიზნესი : ადამიანები მეთოდები სტრატეგიები. - თბ., 2007. - ISSN 1512-4487. - მაისი. - N3. - გვ.83-87[MFN: 4220]

    UDC:  659.157.94 + 316

    ანოტაცია:  საქართველოს სარეკლამო ბაზარზე სოციალური პრობლემების ნაკლებობა

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო; ამერიკა; აფრიკა; გერმანია.

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  სოციალური პრობლემები; იმიჯი; კომპანია.

     

 


გვერდები:  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |  შემდეგი »  ბოლო »»