The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები 
NPLG Online Catalogs  | დახმარება | მოგვწერეთ |
 
English   Georgian 
ძიება თემატური კატალოგი ძიების ისტორია  მონაცემთა ბაზის შეცვლა 
თემატური კატალოგი   ხელახალი ძიება დათვალიერება
მონაცემთა ბაზა:SATI - გაზეთი '24 საათი' (2004-....) გამოტანის ფორმატი 
ჩანაწერები:179,503

უნივერსალური ათწილადი კლასიფიკაცია

ძირითადი კატეგორიები
გამოყენებითი მეცნიერებანი. ჯანმრთელობის დაცვა. ტექნიკა.  --  6*
საწარმოს მართვა. წარმოების, ვაჭრობისა და ტრანსპორტის ორგანიზაცია.  --  65*
რეკლამა. ინფორმაციის სისტემა. საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659*
რეკლამა.  --  659.1*
ინფორმაციის სისტემა.ცნობები. ტექნიკური ინფორმაცია.  --  659.2*
მასობრივი კომუნიკაცია. ინფორმაცია, ცნობები საზოგადოების ფართო ფენებისათვის.  --  659.3*
საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  --  659.4*
ჩანაწერები მოიძებნა 17 ჩანაწერი.  დანარჩენი ჩანაწერები იხილეთ ქვეკატეგორიებში.
  1. სტაჟირებები აშშ-ში: იწყება ქართველი პროფესიონალების შერჩევა საზოგადოებრივი კავშირების 2007 წლის პროგრამებისათვის // 24 საათი. - თბილისი, 2007. - 30 მაისი. - N17 (1561). - გვ.A4. - ინფორმაცია[MFN: 22855]

    UDC:  659

    თემატიკა:  საზოგადოებრივი კავშირების პროგრამები(ტრეინინგი).

    საკვანძო სიტყვები:  ტრენინგები; ტურიზმი; ჯანდაცვა; ნარკომანიის პრევენცია; პარტნიორული ურთიერთობები; პროგრამები.

     

  1. ჯანგველაძე, სალომე

    კარგი რეკლამის შერჩევის კრიტერიუმები : 24 წლამდე და ზევით... // 24 საათი. - თბილისი, 2007. - 23 ივნისი. - N138 (1582). - გვ.5. - ჩანართი "Weekend", N21 (43), 23-24 ივნისი, 2007 წელი[MFN: 23720]

    UDC:  659

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  სატელევიზიო რეკლამა; ბილბორდები.

     

  1. ბედი, ანილ

    "და გამარჯვებულია საქართველო" : სარეკლამო კამპანია ძალიან კარგად იქნა აღქმული ამერიკასა და დასავლეთ ევროპაში და დიდი გამოხმაურება მოჰყვა // 24 საათი. - თბილისი, 2007. - 26 ოქტომბერი. - N244 (1688). - გვ.1. - ჩანართი ინვესტორი N1 ოქტომბერი 2007[MFN: 29503]

    UDC:  659

    ანოტაცია:  ინტერვიუ ანილ ბედისთან სამომავლო გეგმებზე საქართველოსთან დაკავშირებულ რეკლამებთან მიმართებაში

    პერსონალია:  ბედი ანილ (სარეკლამო სააგენტო M&C Saatchi-ს წარმომადგენელი).

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  უცხოური ინვესტიციები.

     

  1. ძაძამია, სალომე

    რა ღირს რეკლამა საქართველოში // 24 საათი. - თბილისი, 2007. - 30 ნოემბერი. - N273 (1718). - გვ.B4.5[MFN: 30651]

    UDC:  659

    ანოტაცია:  ქართული სარეკლამო ბაზარი

    პერსონალია:  კიტია ქეთი (სარეკლამო კომპანია "ამი"-ს დირექტორი); ჩარკვიანი რევაზ (კომპანია "სარკეს" გენერალური დირექტორი); ალიხანიშვილი გია (სარეკლამო კომპანია "მაკენ ერიქსონის" კავკასიის წარმომადგენლობის პრეზიდენტი).

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  საერკლამო საქმიანობა; ექსკლუზიური პროექტი; მაღალი ხარისხი.

     

  1. ნატროშვილი, ნინო

    სარეკლამო ბაზრის გადანაწილება დაიწყო : კომპანიებს შემოსავლები 25 პროცენტით შეუმცირდებათ // 24 საათი. - თბილისი, 2009. - 15 იანვარი. - N6 (2044). - გვ.B1.4.5[MFN: 42936]

    UDC:  659

    ანოტაცია:  ქართული სარეკლამო ბაზარი

    გეოგ.დასახელება:  საქართველო.

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  რეკლამის დამკვეთები; ბიზნესკომპანიები; სარეკლამო პოლიტიკა; მარკეტინგული სტრატეგია; სარეკლამო კლიპები; საიმიჯო სტატიები.

     

  1. ვეკუა, ია

    ეთერშია სარეკლამო ბლოკი : რეკლამა ქვის ხანიდან და საუკეთესო ქართული პროდუქტი : კადრი N25 // 24 საათი. - თბილისი, 2008. - 17 დეკემბერი. - N282 (2026). - გვ.A10. - "რევიუ"[MFN: 43860]

    UDC:  659

    ანოტაცია:  რეკლამის დანიშნულება

    პერსონალია:  ლაღიძე მიტრფანე (მეწარმე).

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  ბიზნესი; პროდუქცია; მომხმარებელი; ისტორია.

     

  1. ნატროშვილი, ნინო

    "მაშველი რგოლი" სარეკლამო ბაზარს : კომპანიების 20 პროცენტს გაკოტრების საფრთხე ემუქრება / ნინო ნატროშვილი, სოფო ჩიხლაძე // 24 საათი. - თბილისი, 2009. - 5 თებერვალი. - N24 (2062). - გვ.B1.4.5[MFN: 46342]

    UDC:  659 + 328](479.22)

    ანოტაცია:  რეკლამის შესახებ საქართველოს კანონში დამატებების შეტანის პროექტი

    პერსონალია:  მელაძე გიორგი; კუბლაშვილი პავლე; თორდია ლაშა (დეპუტატები); გაუმაშვილი სოსო (პიარისა და მარკეტინგის კომუნიკაციების კომპანია "ჯეპრა"-ს დირექტორი); კაცმანი საშა (კომპანია "სარკეს" დამფუძნებელი); ჩოლოყაშვილი ნათია (კომპანია "თელიანი ველის" პიარმენეჯერი); აბესაძე თათული (კომპანია "უშბა დისტილერის" მარკეტინგის უფროსი).

    თემატიკა:  რეკლამა; საქართველოს პარლამენტი.

    საკვანძო სიტყვები:  საკანონმდებლო ინიციატივა; ალკოჰოლური სასმელები; სარეკლამო ბაზარი; ბიზნესი; მარკეტინგი; შემოსავლები; მედია.

     

  1. ტელევიზიებს საშუალება მიეცემათ, ღამის საათებში სპირტიანი სასმელების რეკლამა გაუშვან // 24 საათი. - თბილისი, 2009. - 12 თებერვალი. - N30 (2068). - გვ.B3[MFN: 47408]

    UDC:  659(479.22)

    ანოტაცია:  კანონპროექტი "რეკლამის შესახებ" საქართველოს კანონში დამატების შეტანის თაობაზე

    პერსონალია:  მელაძე გიორგი; კუბლაშვილი პავლე; თორდია ლაშა (პარლამენტის წევრები).

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  კანონმდებლობა; სპირტიანი სასმელები; პარლამენტი.

     

  1. ვარდიაშვილი, მანანა

    ბიზნესმედია საქართველოში / მანანა ვარდიაშვილი, ნინო ნატროშვილი // 24 საათი. - თბილისი, 2009. - 26 თებერვალი. - N42 (2080). - გვ.B1.4.5. - გაგრძელება. - დასაწყისი N41[MFN: 47781]

    UDC:  659 + 334](479.22)

    ანოტაცია:  სარეკლამო ბიზნესი ქართულ ბაზარზე

    თემატიკა:  რეკლამა; ბიზნესი.

    საკვანძო სიტყვები:  ეკონომიკა; ბაზარი.

     

  1. ნატროშვილი, ნინო

    სარეკლამო ბაზარი გამოცოცხლდა : ტელევიზიებში სოციალური რეკლამის წილი გაიზარდა / ნინო ნატროშვილი // 24 საათი. - თბილისი, 2009. - 6 ნოემბერი. - N243 (2281). - გვ.A5[MFN: 55687]

    UDC:  659(479.22)

    ანოტაცია:  "აი-პი-ემ" კომპანიის კვლევის შედეგები საქართველოში სარეკლამო ბაზარის ტენდენციებზე

    თემატიკა:  რეკლამა.

    საკვანძო სიტყვები:  ბაზარი; კონკურენცია; ტელეკომპანიები.

     

 


გვერდები:  | 1 | 2 |  შემდეგი »