მარკეტინგული კომუნიკაციები : [სახელმძღვანელო]
დამატების თარიღი: 2017-06-27 14:25:00

სახელმძღვანელო ორიენტირებულია ცოდნისა და უნარ-ჩვევების დაუფლებაზე მარკეტინგში ინტეგრირებული მარკრტინგული კომუნიკაციების თეორიაზე დაყრდნობით. მარკეტინგული კომუნიკაციების ძირითადი ელემენტებია - რეკლამა, PR, გასაღების სტიმულირების მეთოდები, პირდაპირი მარკეტინგი და პირადი გაყიდვები, საგამოფენო და საბაზრო საქმიანობა, სპონსორობა, რომლებიც განხილულია არა იზოლირებულად, არამედ მათ ურთიერთკავშირში სხვა ელემენტებთან, რაც მნიშვნელოვანად აფართოებს წინ წაწევის შესაძლებლობებს. 

 

სოციალური ქსელი:
საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა © 1999-2017
კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
დამზადებულია : Pro-Service-ის მიერ