A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი

ლექსიკონში მოცემულია მარკეტინგისა და მენეჯმენტის, მარკეტინგული მართვის ფუნქციების, აუდიტის, პროგნოზირების სტრატეგიისა და დაგეგმვის პრინციპების, საქონლის შექმნის, წარმოების, ტრანსპორტირებისა და რეალიზაციის სტრუქტურების შესატყვისი ინგლისური და ქართული ტერმინები და მყარი ტერმინოლოგიური გამოთქმები.

ლექსიკური ერთეულების განმარტებების სიზუსტეზე პასუხისმგებლობა ეკისრება ავტორ-შემდგენელს.

წყარო: ბერულავა, რევაზ. ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6


The number of terms: 7,094
Pages: 355 (Browse) — Contents
Last modified: 11 May 2017

Recently added

1unissued11 May 2017
2font10 May 2017
3filling10 May 2017
4N. Z.10 May 2017
5Investment10 May 2017
6well-paid10 May 2017
7well-placed10 May 2017
8well-regulated10 May 2017
9WELMM10 May 2017
10whacking10 May 2017
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9