ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი ლექსიკონში მოცემულია მარკეტინგისა და მენეჯმენტის, მარკეტინგული მართვის ფუნქციების, აუდიტის, პროგნოზირების სტრატეგიისა და დაგეგმვის პრინციპების, საქონლის შექმნის, წარმოების, ტრანსპორტირებისა და რეალიზაციის სტრუქტურების შესატყვისი ინგლისური და ქართული ტერმინები და მყარი ტერმინოლოგიური გამოთქმები. ლექსიკური ერთეულების განმარტებების სიზუსტეზე პასუხისმგებლობა ეკისრება ავტორ-შემდგენელს. წყარო: ბერულავა, რევაზ. ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6
|
to main page | Top 10 • Feedback • Login | top of page |
© 2008 David A. Mchedlishvili | XHTML | CSS | Powered by Glossword 1.8.9 |