არს აქაჲ ესე სარკის-სახე განწმედაჲ გონებათაჲ, რომლისა მიერ ზოგს-რე და კერძოდ აქავე მიემადლების თითოეულსა განცდაჲ ძალისა განგებულებათა მისთაჲსა. ხოლო უსრულესი იგი ხედვაჲ მერმისა მის More…
სახის-მეტყუელებით ითქუმის, და განმარტებით გულისჴმის-საყოფელად უღონო არს, რამეთუ იგი თავადი გარე-შეუწერელ არს: არცა ზის, არცა დგას, არცა ვალს, არამედ ყოველივე აღუვსიეს და შეუცავს, და იგი More…
არიან ორნი იგი სრულმყოფელნი სამ-გუამოვნებისა მისისანი: ძე და სული, რომელთა მიმართ თქუა, ვითარმედ: „ვქმნეთ კაცი ხატად და მსგავსად ჩუენდა“ (დაბ. 1,26). და კუალად ჴელ არს ზოგად სამთაჲვე იგი More…
იგივე ნეკროხიროტონები, ანუ მკვდრის ხელთდამსხმელნი. ზედწოდება ივლიანიტებს უკავშირდება, კერძოდ, ამბავს, როცა ივლიანე ჰალიკარნასელის გარდაცვალების შემდეგ მისმა მიმდევარმა ორმა ეპისკოპოსმა More…
არს არა განმკუეთელი (ფს. 28,7) რაჲმე, გინა მომწყლველი ჰაერისაჲ, არამედ ძალი იგი მისი უხილავად მეტყუელი, რომელი ზრახავს გონებასა შინა წმიდათასა. და კუალად ჴმა ღმრთისა ეწოდების ყოველსავე More…