მეთაური მდგომარეობა ბაზარზე, ბაზარზე დომინირება (გაყიდვისა და რეკლამის საკითხებზე), ბაზარზე ბატონობა =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian More…
ბაზრის შესწავლა; ბაზრის გამოკვლევა (ბაზრის პოტენციალის, სეგმენტაციის და კონიუნქტურის განსაზღვრა, კონკურენტების სტრატეგიის შეფასება, გასაღების ქსელის ორგანიზაციის შესწავლა, ბაზრის More…
ბაზრის ფაქტორი; გასაღების ფაქტორი (რომელიმე სახის პროდუქტის მოთხოვნილებებთან დაკავშირებული მახასიათებელთა ერთობლიობა, როგორიცაა მომხმარებელთა რაოდენობა, მათი თვისებები, შემოსავალი, ჩვევები More…
კომერ. ბაზრის მარცხი (სიტუაცია, როდესაც საბაზრო ეკონომიკა ვერ წყვეტს მატერიალური რესურსების ეფექტური განაწილების ამოცანას) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური More…
კომერ. საბაზრო შესაბამისობა (ალბათობა იმისა, რომ ერთსა და იმავე მომხმარებელში ფირმის უახლესი საქონელი ისეთივე მოთხოვნილებით სარგებლობს, როგორც იმავე ფირმის სხვა საქონელი) See also: More…
(გარკვეული საქონლის) მარკეტინგისათვის გამოსადეგი ბაზრის სეგმენტი =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : More…
საქონლის ადგილი ბაზარში (კონკრეტული სახის ან მარკის საქონლის ბაზრის სისტემაში განლაგების ზოგადი წარმოდგენა) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური More…
(საქონლის) შეღწევა ბაზარში (კონკრეტული საქონლის წილი ანალოგიურ საქონელთა შორის) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal More…
ბაზრის ფასი (მოცემულ მომენტში კონკრეტული საქონლის რეალური ფასი) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : More…
ბაზრის პროფილი; საბაზრო პროფილური ინფორმაცია (პოტენციური მყიდველის ინდივიდუალური მახასიათებლებით: წლოვანება, სქესი და ა.შ.) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური More…
(სხვადასხვა კატეგორიის საქონლის) შემსყიდველი ფირმის წარმომადგენელი =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : More…
ბაზრის (გამო)კვლევა (მარკეტინგული კვლევის ნაწილი, რომელიც იკვლევს ბაზრის სტრუქტურას, მოცულობასა და ნიშან–თვისებებს) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური More…
ბაზრის სეგმენტაცია; ბაზრის დაყოფა (გარკვეული კატეგორიის გასაყიდი საქონლის სპეციფიკურობის, ბაზრის ადგილმდებარეობის, საქონლის სეზონურობის და სხვათა, – მიხედვით) =ბერულავა, რევაზ More…
ბაზრის წილი; საბაზრო წილი (საფირმო მარკის გარკვეული ტიპის საქონლის გაყიდვის წილი იმავე ტიპის სხვა საქონლის გაყიდვის მოცულობიდან) See also: marker-share leader =ბერულავა, რევაზ More…
პროფ. ნაღების მოხსნა (თავისუფალი ფასწარმოქმნის სტრატეგია: მაღალი ფასის დაწესება ახალ საქონელზე საწარმოო და მარკეტინგული დანახარჯების სასწრაფოდ დასაფარავად) =ბერულავა, რევაზ More…
ბაზრის სტრატეგია; მარკეტინგული სტრატეგია =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, More…
ბაზრის სტრუქტურული ანალიზი =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... More…
მომხმარებელთა რეალურ მოთხოვნაზე ორიენტირებული (მარკეტინგი) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, More…
ბაზრის ბადის მეთოდი; ბაზრის მატრიცია (ბაზრის წარმოდგენა რელევანტური ნიშნების მიხედვით სეგმენტებად დანაწილებულ მარტიცად, საანალიზოდ და გადაწყვეტილებათა მისაღებად) =ბერულავა, რევაზ More…