ჯგუფი, კატეგორია (მაგ., მოსახლეობის ჯგუფი შემოსავლის ან გადახდისუნარიანობის მიხედვით) ◊ გამოჯვნა, კლასიფიცირება ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური More…
მეცნიერ–მუშაკები, სამეცნიერო კადრები =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, More…
„ტვინის შეტევის“ მეთოდი (კომერციული და სავაჭრო–ეკონომიკური საკითხების გადაჭრის მეთოდი,, რომელშიც მონაწილეობენ სხვადასხვა დარგის მაღალი რანგის სპეციალისტები) =ბერულავა, რევაზ More…
See also: Branch =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს More…
რეკლ. მარკის „სახისმეტყველება“ (მომხმარებლის ცნობიერებაში სამარკო საქონლის მიერ შექმნილი სახე, შთაბეჭდილება, რეპუტაცია) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური More…
ლიცენ. საქონ. საქონლის ნიშანდება, სასაქონლო ნიშნის მინიჭება ◊ ლიცენ. საქონ. საქონლის სავაჭრო მარკირება ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური More…
See also: bratpack =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს More…
სკოლ. ბრეტპეკ–ი; წარმატებით მომუშავე ჯგუფი ან წრე ახალგაზრდა ენერგიული ჟურნალისტებისა, მწერლებისა და სხვ. See also: Brat-packer =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური More…