(pl. Medium–დან) 1. შუა, შუაგული; საშუალო რიცხვი; საშუალედო ეტაპი See also: medium ◊ რეკლ. რეკლამის საშუალებანი (ტელეხედვა, რადიო, პრესა) advertising expenditures – რეკლამა More…
სარეკლამო აგენტი, რომელიც ყიდულობს სარეკლამო ადგილსა და დროს სარეკლამო საშულებებში (ტელეხედვა, პრესა და რადიო) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური More…
რეკლამის საშუალებათა სამსახურის ხელმძღვანელობა (სარეკლამო სააგენტოში) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : More…
მედიაგენიკური (პოზიტიური ან მიმზიდველი იმიჯის ნიუს–მედიას მეშვეობით გადასაცემად გამიზნული. რეგისტრირებულია Longman Group. UK 1989) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური More…
შუამავლობა (მაგ., კონფლიქტის რეგულირებისათვის) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, More…
შუამავალი, მედიატორი =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს More…
ამერ. უფასო ან შეღავათიანი სამედიცინო მომსახურების სახელმწიფო პროგრამა =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal More…
საშუალო ხარისხის (საქონელი, პროდუქცია) =ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, More…