1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ბა ბდ ბე ბი ბლ ბო ბრ ბუ ბჰ
selected terms: 191 page 8 of 10
ბრბო
წარმოადგენს ადამიანთა უსტრუქტურო ერთობას, რომელსაც აერთიანებს საერთო ემოციური განწყობა (უფრო ხშირად აგრესიული) და რომელიც მაღალი სუგესტიურობით, შთაგონებადობით ხასიათდება. =საზოგადოება More…
ბრეიქ დანსი
მისი სამშობლო, სავარაუდოდ, აფრიკაა. მის ფესვებად ითვლება აფრიკელი მონების ცეკვა ბრეიქ დაუნი. თავიდან ბრეიქი შეიცავდა ხუთ მიმართულებას: პლასტიკა, ტეხილი, რობოტი, ქვედა ბრეიქი და ვარსკვლავი. More…
ბრენდი
(Brand) მარკეტინგში განისაზღვრება როგორც მომხმარებლის ცნობიერებაში პროდუქტის აღქმა. ბრენდი არ არის ლოგო, სარეკლამო განცხადება და არც თავად პროდუქტი. ბრენდი მომხმარებლის შთაბეჭდილებების More…
ბრენდინგი
ტექნოლოგოა სავაჭრო მარკის შექმნის და გაბრენდების შესახებ. =ინტელექტუალი №7, - [სარედაქციო კოლეგია: თამაზ გამყრელიძე, არჩილ მოწონელიძე, არჩილ ფრანგიშვილი, ქეთი ქოქრაშვილი, გელა More…
ბრენდის ამწევუნარიანობა
(Brand Leverage) ფასდება ბრენდის გაფართოების შემთხვევაში. ის გულისხმობს ახალი პროდუქციის წარმოჩინებისათვის ბრენდის ფონზე გასაწევ ძალისხმევას და ბრენდისაგან დამოუკიდებლად საჭირო გასაწევ More…
ბრენდის მართვა
(Brand Management) ეს არის ბრენდის ინდივიდუალური ნიშნების შექმნა, მაქსიმალური ეფექტურობის მისაღწევად ამ ნიშნების ცვლილება და საჭიროების შემთხვევაში ანტიკრიზისული გეგმის შედგენა. ბრენდის More…
ბრენდის ოთხგანზომილებიანი მოდელი
ტომას გედის თანახმად, ყველა ბრენდს 4 განზომილება აქვს: ფუნქციონალური, სოციალური, მენტალური და სულიერი. ყოველი მათგანი მჭიდროდ არის დაკავშირებული მომხმარებლის აღქმასთან. საერთო ჯამში, More…
ბრენდის პოზიცია
(Bran Positioning Statement) ადგილი, რომელსაც ბრენდი იკავებს კონკურენტებთან მიმართებაში ბაზრის მიზნობრივი სეგმენტის (მიზნობრივი აუდიტორიის) ცნობიერებაში. ბრენდის პოზიცია ბრენდის იმ More…
ბრენდის პოზიციონირება
(Brand Positioning) ბრენდის მიერ ბაზარზე კონკურენტებთან მიმართებაში დაკავებული ადგილი. ბრენდის პოზიციონირება ბრენდის ინდივიდუალობის ის ნაწილია, რომელიც აქტიურად გამოიყენება კონკურენტებისაგან More…
ბრენდის სიმძლავრე
(Brand Power) განისაზღვრება, როგორც ბაზრის მოცემულ სეგმენტში დომინირების უნარი. ასეთი შეფასების გაკეთება ხშირად საჭირო ხდება ფასის აწევის შემთხვევაში. See also: ბრენდის შეფასება More…
ბრენდის ფასი
(Brand Value) განისაზღვრება ფულად ერთეულებში. See also: ბრენდის შეფასება =მაკარიძე, დავით. სატელევიზიო დიზაინი: პრაქტ. სახელმძღვ. პროფესიონალებისათვის - თბ. : ფონდი More…
ბრენდის შესაბამისობა
(Brand Relevance) განსაზღვრავს ბრენდის იმიჯის და ხასიათის მაყურებლის მოთხოვნილებებისადმი შესაბამისობას. ბრენდის შესაბამისობის შეფასება მუდმივად უნდა ხდებოდეს, რადგანაც ნებისმიერი შეუსაბამობა More…
ბრენდის შეფასება
წარმატებული, ძლიერი ბრენდი კომპანიის ფასეულობაა. ისევე როგორც სხვა ფასეულობები, ბრენდიც შეფასებადია, თუმცა ეს პროცესი გართულებულია ბრენდის „არამატერიალურობის“ გამო. ბრენდის შეფასების ბევრი More…
ბრენდის ცნობადობა
(Brand Awareness) ხარისხი განისაზღვრება ბაზრის მიზნობრივ სეგმენტში იმ მაყურებლის პროცენტული შემადგენლობით, რომელიც იცნობს ბრენდს. See also: ბრენდის შეფასება =მაკარიძე, დავით. More…
ბრენდისადმი ერთგულება
(Brand Loialty) ფსიქოლოგიური ფაქტორია, რომელიც მაყურებლის მიერ ბრენდის აღქმას უკავშირდება. ბრენდისადმი ერთგულების ძალა განისაზღვრება ბრენდის არჩევითობით სხვა ალტერნატივების არსებობის More…
ბრეტონ-ვუდსის სისტემა
სისტემის ისტორია იყოფა ორ პერიოდად: დოლარის ნაკლებობის პერიოდი და დოლარის სიჭარბის პერიოდი. პირველი პერიოდი გაგრძელდა 1958 წლამდე, მეორე კი - 1971 წლამდე. 1950-1956 წლებში დიდი სესხები არ More…
ბრიკოლაჟი
ანუ ,,მიკერება“, ფრანგი სოციოლოგის დენიელ ერვიულეჟეს ტერმინი.თანამედროვეობას ადამიანის ყოფა ბედისწერიდან არჩევანისაკენ მიჰყავს და აღმსარებლობასაც ატყვია ამისი კვალი. და როგორც More…
ბრიტანიკა
ენციკლოპედია ბრიტანიკა პირველად 1768 წელს გამოვიდა. ის ციფრული ერის დადგომამდე მყარად ინარჩუნებდა პოპულარობასა და საუკეთესო ენციკლოპედიის სახელს. =ახალი ბრიტანიკა. ნიკა More…
ბრიფინგი
კონკრეტულ საკითხს ეძღვნება და ამა თუ იმ საკითხზე საზოგადოების ინფორმირებულობას ისახავს მიზნად. ბრიფინგი დროში უფრო შეზღუდული და გაცილებით ოპერატიულია, ვიდრე იგივე პრესკონფერენცია. ბრიფინგის More…
ბრუნო ჯორდანო (1548-1600)
იტალიური ნატურფილოსოფიის მწვერვალი ჯორდანო ბრუნო რენესანსის ეპოქის ერთ-ერთი ყველაზე საინტერესო პიროვნებაა. იგი კულტურის ისტორიაში დარჩა არა მარტო, როგორც ღრმა ფილოსოფიური სისტემის More…
Civil ენციკლოპედიური ლექსიკონი ლექსიკონები
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9