მისი სამშობლო, სავარაუდოდ, აფრიკაა. მის ფესვებად ითვლება აფრიკელი მონების ცეკვა ბრეიქ დაუნი. თავიდან ბრეიქი შეიცავდა ხუთ მიმართულებას: პლასტიკა, ტეხილი, რობოტი, ქვედა ბრეიქი და ვარსკვლავი. More…
(Brand) მარკეტინგში განისაზღვრება როგორც მომხმარებლის ცნობიერებაში პროდუქტის აღქმა. ბრენდი არ არის ლოგო, სარეკლამო განცხადება და არც თავად პროდუქტი. ბრენდი მომხმარებლის შთაბეჭდილებების More…
ტექნოლოგოა სავაჭრო მარკის შექმნის და გაბრენდების შესახებ. =ინტელექტუალი №7, - [სარედაქციო კოლეგია: თამაზ გამყრელიძე, არჩილ მოწონელიძე, არჩილ ფრანგიშვილი, ქეთი ქოქრაშვილი, გელა More…
(Brand Leverage) ფასდება ბრენდის გაფართოების შემთხვევაში. ის გულისხმობს ახალი პროდუქციის წარმოჩინებისათვის ბრენდის ფონზე გასაწევ ძალისხმევას და ბრენდისაგან დამოუკიდებლად საჭირო გასაწევ More…
(Brand Management) ეს არის ბრენდის ინდივიდუალური ნიშნების შექმნა, მაქსიმალური ეფექტურობის მისაღწევად ამ ნიშნების ცვლილება და საჭიროების შემთხვევაში ანტიკრიზისული გეგმის შედგენა. ბრენდის More…
ტომას გედის თანახმად, ყველა ბრენდს 4 განზომილება აქვს: ფუნქციონალური, სოციალური, მენტალური და სულიერი. ყოველი მათგანი მჭიდროდ არის დაკავშირებული მომხმარებლის აღქმასთან. საერთო ჯამში, More…
(Bran Positioning Statement) ადგილი, რომელსაც ბრენდი იკავებს კონკურენტებთან მიმართებაში ბაზრის მიზნობრივი სეგმენტის (მიზნობრივი აუდიტორიის) ცნობიერებაში. ბრენდის პოზიცია ბრენდის იმ More…
(Brand Positioning) ბრენდის მიერ ბაზარზე კონკურენტებთან მიმართებაში დაკავებული ადგილი. ბრენდის პოზიციონირება ბრენდის ინდივიდუალობის ის ნაწილია, რომელიც აქტიურად გამოიყენება კონკურენტებისაგან More…
(Brand Power) განისაზღვრება, როგორც ბაზრის მოცემულ სეგმენტში დომინირების უნარი. ასეთი შეფასების გაკეთება ხშირად საჭირო ხდება ფასის აწევის შემთხვევაში. See also: ბრენდის შეფასება More…
(Brand Relevance) განსაზღვრავს ბრენდის იმიჯის და ხასიათის მაყურებლის მოთხოვნილებებისადმი შესაბამისობას. ბრენდის შესაბამისობის შეფასება მუდმივად უნდა ხდებოდეს, რადგანაც ნებისმიერი შეუსაბამობა More…
წარმატებული, ძლიერი ბრენდი კომპანიის ფასეულობაა. ისევე როგორც სხვა ფასეულობები, ბრენდიც შეფასებადია, თუმცა ეს პროცესი გართულებულია ბრენდის „არამატერიალურობის“ გამო. ბრენდის შეფასების ბევრი More…
(Brand Awareness) ხარისხი განისაზღვრება ბაზრის მიზნობრივ სეგმენტში იმ მაყურებლის პროცენტული შემადგენლობით, რომელიც იცნობს ბრენდს. See also: ბრენდის შეფასება =მაკარიძე, დავით. More…
(Brand Loialty) ფსიქოლოგიური ფაქტორია, რომელიც მაყურებლის მიერ ბრენდის აღქმას უკავშირდება. ბრენდისადმი ერთგულების ძალა განისაზღვრება ბრენდის არჩევითობით სხვა ალტერნატივების არსებობის More…
სისტემის ისტორია იყოფა ორ პერიოდად: დოლარის ნაკლებობის პერიოდი და დოლარის სიჭარბის პერიოდი. პირველი პერიოდი გაგრძელდა 1958 წლამდე, მეორე კი - 1971 წლამდე. 1950-1956 წლებში დიდი სესხები არ More…