(crm) კომერციული საქმიანობა რომლითაც საწარმოები, საქველმოქმედო ორგანიზაციები და სხვა მხარეები ქმნიან პარტნიორობას და ეწევიან იმიჯის, პროდუქტის ან მომსახურების მარკეტინგს საერთო More…
კარლ მენგერისა და ეუგენ ბემ-ბავერკის მიმდევარი, „ავსტრიული ეკონომიკური სკოლის“ მეორე ტალღის თვალსაჩინო წარმომადგენელი, ლუდვიგ ფონ მიზესი განსაკუთრებული პიროვნებაა ეკონომიკისა და სოციალური More…
იმის განზოგადებული აღწერა, თუ რის მიღწევას აპირებს ორგანიზაცია შემდეგი 3-5 წლის განმავლობაში. მიზნები ორიენტირებულია საბოლოო პროდუქტზე, შედეგებზე, არსებული ვითარების გაუმჯობესებაზე. მიზნები More…
საქმის წარმატებული და სრულყოფილი დასრულება. =ქალი და ბიზნესი/საქართველოს ახალგაზრდა ეკონომისტთა ასოციაცია;/რედ.: ნათია დაღელიშვილი /მე-2 გამოცემა / – 2010.
საქონლის (მომსახურების) სამომავლო მომხმარებლის აღწერა დემოგრაფიული ან სხვა რაიმე ნიშნის მიხედვით: ასაკი, სქესი, ოჯახური მდგომარეობა, შემოსავლები, გეოგრაფიული მდებარეობა, ცხოვრების სტილი და More…
ბიზნესმენი აწარმოებს და გაჰყიდის მხოლოდ იმ საქონელს (მომსახურებას), იმ ადგილზე და იმ მყიდველს მიჰყიდის, რომელიც პასუხობს მის მიზნებს. ამასთან უნდა გავითვალისწინოთ ურთიერთობანი More…
მარკეტინგი, რომელიც ხასიათდება იმით, რომ ხორციელდება პროდუქტების წარმოება და რეალიზაცია სპეციალურად ბაზრის განსაზღვრული სეგმენტისათვის, ე.ი. მარკეტინგის ეს სახე განასხვავებს ბაზრის More…
დელეგირებულ უფლებამოსლილებათა განსახორციელებლად ადგილობრივი თვითმმართველი ერთეულის ბიუჯეტიში საქართველოს სახელმწიფო ბიუჯეტიდან ან/და ავტონომიური რესპუბლიკების რესპუბლიკური ბიუჯეტიდან More…