ხაზს უსვამს მარკეტინგსა და მის შემადგენელ ნაწილებს შორის კავშირს. მოიცავს: ურთიერთობათა მარკეტინგს; ინტეგრირებულ მარკეტინგს; შიდა მარკეტინგს; სოციალური პასუხისმგებლობის მარკეტინგს. More…
იარაღის მკეთებელი ადამიანი. =რელიგიები საქართველოში : [კრებული / რედ. ზურაბ კიკნაძე, სტილის რედ. ლევან ბრეგაძე ; ფოტო: არჩილ ქიქოძე, ლევან ხერხეულიძე ; გამოც. პმგ ბექა მინდიაშვილი] ; More…
მოთამაშე ადამიანიქმნის სამყაროებს სამყაროში ღვთის წაბაძვით, ქმნის თამაშით, რომლის მიზანი მასშივეა, რაც მხოლოდ ადამიანს შეუძლია და ეს არის ღვთის ხატობის ერთი ასპექტი. =რელიგიები More…
ზნეობრივი ადამიანი. =რელიგიები საქართველოში : [კრებული / რედ. ზურაბ კიკნაძე, სტილის რედ. ლევან ბრეგაძე ; ფოტო: არჩილ ქიქოძე, ლევან ხერხეულიძე ; გამოც. პმგ ბექა მინდიაშვილი] ; საქ. More…
რელიგიური ადამიანი. ადამიანი აფასებს, მსჯავრს სდებს საკუთარ ფიქრს და ქცევას არა მხოლოდ როგორც მორალური არსება, არამედ, როგორც რელიგიური არსებაც, აფასებს არა მხოლოდ ადამიანური, არამედ More…
მოაზროვნე ადამიანი. =რელიგიები საქართველოში : [კრებული / რედ. ზურაბ კიკნაძე, სტილის რედ. ლევან ბრეგაძე ; ფოტო: არჩილ ქიქოძე, ლევან ხერხეულიძე ; გამოც. პმგ ბექა მინდიაშვილი] ; საქ. More…
ადამიანი, საზოგადოებრივი არსება, ანუ zoon politikon, არისტოტელეს განმარტებით, რაც არა მხოლოდ იმას ნიშნავს, რომ ადამიანი საზოგადოებაში და საზოგადოებრივად ცხოვრობს (თუმცა ეს არ არის საკუთრივ More…