ბიბლიოგრაფიის სახე, რომელიც ხელს უწყობს საგამომცემლო საქმიანობასა და წიგნის ვაჭრობას. გამომცემლობებისა და სავაჭრო ორგანიზაციების მიერ მომზადებული დამხმარე სახელმძღვანელოები შეიცავენ ინფორმაციების იმ გამოცემათა შესახებ, რომელთა გამოშვება ნავარაუდებია, რომლებიც დაიბეჭდა ან უკვე სავაჭრო ქსელშია. საგამომცემლო-წიგნის ვაჭრობის ბიბლიოგრაფიას განეკუთვნებიან სარეკლამო ბიბლიოგრაფიული პროსპექტები, სავაჭრო ბიულეტენები, გამოცემათა გამოშვების ანოტირებული თემატური გეგმები, კატალოგები და სხვა.
Source: საგამომცემლო ლექსიკონი/ავტ.-შემდგ.: ვახტანგ დოხნაძე; [რედ.: მურმან სუხიშვილი ; მხატვ.: ვახტანგ რურუა]. - [მე-2 შესწ. და შევს. გამოც.]. - თბ.: საგამომც. საქმის სასწ. ცენტრი, 2006. - 305გვ.; 20სმ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 301-304. - ISBN: 99928-998-1-6 : [ფ.ა.]