Etym. ლათ. „ქრისტეს ნათელი“ ან უმჯობესია: „ნათელი, რომელიც ქრისტეა“ ამ შეპასუხებას გალობს დიაკონი ანთებული სააღდგომო კელაპტრით ხელში და მიუძღვება მსვლელობას, რომელიც სააღდგომო ცისკრის ღამეს ეკლესიაში შედის ცეცხლის კურთხევის შემდეგ, დიდების საგალობლამდე. დიაკონს ხალხი უპასუხებს: „მადლი ღმერთსა“.
Source: პეტროზილო, პიერო. ქრისტიანობის ლექსიკონი/პიერო პეტროზილო; [იტალ. თარგმნა მარიკა სააკაშვილმა; რედ. მერაბ ღაღანიძე; სულხან-საბა ორბელიანის სასწ. უნ-ტი, ქრისტ. თეოლოგიისა და კულტ. ცენტრი]. - თბ.: სულხან-საბა ორბელიანის სასწ. უნ-ტის გამოც., 2011. - 434გვ.; 24სმ.. - ყდაზე: ბერნარდო დადი „ნეტარი ქალწული მარიამის გვირგვინით შემკობა“. - ISBN: 978-9941-0-3408-4