- უკუეთუ ბოროტი დაუბადებელ არს, არცა ღვთისაგან შექმნილ არს იგი (ბას., ექუს., უძვ., ანონ., 34, 8-9); – ἄκτιστος – ესე მხოლოჲ მრწამს დაუსაბამოდ, საუკუნოდ, დაუბადებელად, უხილავად (მიქ., მრწ. 5, ეფთ., Jer. 151, 83v); რამეთუ იგივე მრწამს დაუსაბამოდცა და ჟამიერადცა, დაბადებულად და დაუბადებელად (მიქ., მრწ. 8, ეფთ., Jer. 151, 84v) // (მაქს., მრწ. 5, ეფთ., Q 34, 33v) // (მაქს., მრწ. 8, Q 34, 34v) // (თტე., მრწ. 5, თეოფ., Jer. 23, 340r) // (თტე., მრწ. 8, თეოფ., Jer. 23, 340v)
Source: ძველქართულ-ძველბერძნული ფილოსოფიურ-თეოლოგიური ტერმინოლოგიის დოკუმენტირებული ლექსიკონი = Old georgian-greek documented dictionary of philosophical-theological terminology: (მასალები) / [ქართველოლ., ჰუმანიტ. და სოც. მეცნ. ფონდი რუსთაველის ფონდი; პროექტის ავტ. და სამეცნ. ხელმძღვ. დამანა მელიქიშვილი; პ/მგ რედ. ანა ხარანაული, ბერძნ. ტექსტის რედ.: ლევან გიგინეიშვილი, ვიქტორია ჯუღელი]. - I-ლი გამოც.. - თბ.: ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა, 2010. - 29სმ.