ყნ ყო ყრ ყუ
ყო( ყო[ ყოვ ყოლ ყოფ

ყოლად-ი

Gk. ὅλος
მთლიანი
 
რამეთუ ყოლადი უკუე ბუნებისა წარმომადგინებელი არს, ხოლო ყოვლითურთი – გუამოვნებისაჲ, ვითარ-იგი სხუაობაჲ ვიდრემე – ბუნებისაჲ, ხოლო სხუაჲ – გუამოვნებისაჲ (დამასკ., გარდ., 166, არს.)
Source: ძველქართულ-ძველბერძნული ფილოსოფიურ-თეოლოგიური ტერმინოლოგიის დოკუმენტირებული ლექსიკონი = Old georgian-greek documented dictionary of philosophical-theological terminology: (მასალები) / [ქართველოლ., ჰუმანიტ. და სოც. მეცნ. ფონდი რუსთაველის ფონდი; პროექტის ავტ. და სამეცნ. ხელმძღვ. დამანა მელიქიშვილი; პ/მგ რედ. ანა ხარანაული, ბერძნ. ტექსტის რედ.: ლევან გიგინეიშვილი, ვიქტორია ჯუღელი]. - I-ლი გამოც.. - თბ.: ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა, 2010. - 29სმ.
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9