იმავე რიგისა, დასისა
- უფლებათა და წმიდათა საყდართაჲ, გინა თუ მათ თანამოდასეთა მათ არსებათაჲ (არეოპ., საეკლ., ეფრ., 1.2); ყოველივე ესე ზეშთამდებარე მღდელთ-მთავრობითი მღდელ-მეტყუელებაჲ არავის მისცე სხუასა, თჳნიერ თანამოდასეთავე შენთა მღდელთ სრულ-მყოფელთა ღმრთის სახეთა (არეოპ., საეკლ., ეფრ., 1.4); ვითარცა თანამოდასესა და თჳთმოქმედსა წმიდისა ჟამის-წირვისა სრულ-ყოფისასა მითვე ხატებთა… დააწესებენ (არეოპ., საეკლ., ეფრ., 4.III.3); და ამას სამობითსა შემკულებასა, ვითარცა ერთსა და თანამოდასესა, ნამდჳლვე პირველად მღდელთ-მთავრობად იტყჳს დიდებული წინამძღუარი ჩუენი (არეოპ., ზეც., ეფრ., 6.2); ხოლო წმიდათა მათ ჴელმწიფებათა დასი თანამოდასე არს წმიდათა მათ უფლებათა (არეოპ., ზეც., ეფრ., 8.1); ხოლო წმიდანი იგი მთავარ-ანგელოზნი თანამოდასევე არიან ზეცისათა მათ მთავრობათ (არეოპ., ზეც., ეფრ., 9.2)
Source: ძველქართულ-ძველბერძნული ფილოსოფიურ-თეოლოგიური ტერმინოლოგიის დოკუმენტირებული ლექსიკონი = Old georgian-greek documented dictionary of philosophical-theological terminology: (მასალები) / [ქართველოლ., ჰუმანიტ. და სოც. მეცნ. ფონდი რუსთაველის ფონდი; პროექტის ავტ. და სამეცნ. ხელმძღვ. დამანა მელიქიშვილი; პ/მგ რედ. ანა ხარანაული, ბერძნ. ტექსტის რედ.: ლევან გიგინეიშვილი, ვიქტორია ჯუღელი]. - I-ლი გამოც.. - თბ.: ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა, 2010. - 29სმ.