- არს ერთ გაუწყუედელ მიდრეკაჲ, რომელიმე მგებისაგან, ხოლო რომელიმე – გებულისა მომართ: ვინაჲვე ყოველნივე მრგულივ იწარმოებენ მიზეზთაგან მიზეზთავე მიმართ (პრ., კავშ., პეტრ., 33; 26.27-28–27.1);
- მგე-ჲ (თჳს-შორის) – თვითმდგომი – ἐν αὐτῶ μένειν – თჳს-შორის მგედ და მაფუძნებელად თჳსად შემძლებელი თჳთებისა თჳსისა თჳთ არს წარმომჩენელ (პრ., კავშ., პეტრ., 41; 31.5)
Source: ძველქართულ-ძველბერძნული ფილოსოფიურ-თეოლოგიური ტერმინოლოგიის დოკუმენტირებული ლექსიკონი = Old georgian-greek documented dictionary of philosophical-theological terminology: (მასალები) / [ქართველოლ., ჰუმანიტ. და სოც. მეცნ. ფონდი რუსთაველის ფონდი; პროექტის ავტ. და სამეცნ. ხელმძღვ. დამანა მელიქიშვილი; პ/მგ რედ. ანა ხარანაული, ბერძნ. ტექსტის რედ.: ლევან გიგინეიშვილი, ვიქტორია ჯუღელი]. - I-ლი გამოც.. - თბ.: ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა, 2010. - 29სმ.