- ყოველნი მყოფნი ერთმანეთისა მიმართ ანუ ყოველ არიან, ანუ ნაწილ, ანუ იგივეობა, ანუ – სხუა... ხოლო, თუ შეცვულ იყოს – ნაწილ (პრ., კავშ.,პეტრ., 66; 43.17-22); – μέρος τό – თითოეული ნაწილი ჴორცისაჲ ჴორცად იწოდებოდის (დამასკ., დიალ., 14,8, არს.); ყოლადი ნაწილებსა შინა: ვითარცა სოკრატი თჳსთა ასოთა შინა – თავსა და ჴელთა და ფერჴთა, ხოლო ესე არა არს რომელსა შინა, არამედ რათა შინა (დამასკ., დიალ., 24,7, ეფრ. // ყოვლითურთი კერძოთა შინა (არს.);
- ნაწილ-ი (საღმრთო-ჲ) – რაჲ არიან საღმრთონი სახენი და ნაწილნი და ორღანონი (არეოპ., საიდ., ეფრ., 3);
- ნაწილ-ი წმიდათა-ჲ – ἀγίων λείψανον τό – თაყუანის-ვსცემ და პატივით ამბორს-უყოფ წმიდათა ნაწილებსა, რამეთუ აქუს მათ ღმრთისა მიერ მადლი განმწმედელი სარწმუნოებით მიმავალთაჲ მათდა (მიქ., მრწ., ეფთ., 17, Jer. 151, 86v) // (მაქს., მრწ., ეფთ., 17, Q 34, 36r) // (თტე., მრწ., თეოფ., 17, Jer. 23, 341v)
Source: ძველქართულ-ძველბერძნული ფილოსოფიურ-თეოლოგიური ტერმინოლოგიის დოკუმენტირებული ლექსიკონი = Old georgian-greek documented dictionary of philosophical-theological terminology: (მასალები) / [ქართველოლ., ჰუმანიტ. და სოც. მეცნ. ფონდი რუსთაველის ფონდი; პროექტის ავტ. და სამეცნ. ხელმძღვ. დამანა მელიქიშვილი; პ/მგ რედ. ანა ხარანაული, ბერძნ. ტექსტის რედ.: ლევან გიგინეიშვილი, ვიქტორია ჯუღელი]. - I-ლი გამოც.. - თბ.: ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა, 2010. - 29სმ.