- ყოველი გონებაჲ ღმრთებრივთაჲ რომელიმე ზესთყანყენებულა განსაგოთაგან, ხოლო რომელიმე თანდაწესებულა (პრ., კავშ., პეტრ., 142; 86.26-27); – νοητός – ყოველი ნამდჳლმყოფი... ღმრთეებრ განსაგონო არს და უზიარებელ (პრ., კავშ., პეტრ., 161; 96.25); გასაგონოჲ არ თანდაწესებულ არს გონებისადა (პრ., კავშ., პეტრ., 161; 97.16) – τὰ προνοούμενα (მრ.რ.) – [ღმრთებრივნი] არცა განსაგოთა მიმართ სქესებრივსა მინაქუსსა შეიწყნარებენ (პრ., კავშ., პეტრ., 122; 75.7-8)
Source: ძველქართულ-ძველბერძნული ფილოსოფიურ-თეოლოგიური ტერმინოლოგიის დოკუმენტირებული ლექსიკონი = Old georgian-greek documented dictionary of philosophical-theological terminology: (მასალები) / [ქართველოლ., ჰუმანიტ. და სოც. მეცნ. ფონდი რუსთაველის ფონდი; პროექტის ავტ. და სამეცნ. ხელმძღვ. დამანა მელიქიშვილი; პ/მგ რედ. ანა ხარანაული, ბერძნ. ტექსტის რედ.: ლევან გიგინეიშვილი, ვიქტორია ჯუღელი]. - I-ლი გამოც.. - თბ.: ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა, 2010. - 29სმ.