- [მწვალებლები] წარჰრევენ მანიქეველებრ მხოლოდ ორთა ოდენ ნებათა ყოფათასა, ერთისა საღმრთოჲსა და კეთილისა, ხოლო სხჳსა მისა საეშმაკოჲსა და ბოროტისასა (დამასკ., ორთა ნებ., არს., S1463, 135v); – διαβολικός – რაჲთა მზაკუვარებითა საეშმაკოჲსა სიბოროტისაჲთა ცოდვასა შთავრდომილი კაცი (ლეონ., ეპ., არს., 3, S 1463, 218r); – δαιμόνιος – სულითა საეშმაკოჲთა შეპყრობილ-იქმნა მეძავი იგი და ბრდღუენაჲ მჴეცებრივი კაცობრივსა ჴმასა თანა შეაერთა (ნოს., ნეოკეს. ცხ., ეფრ., S 384, 341r); – σατανικός – საეშმაკოჲსა საცთურისაგან გამოიჴსნა (ეკლსტ., გელ., 5. I)
Source: ძველქართულ-ძველბერძნული ფილოსოფიურ-თეოლოგიური ტერმინოლოგიის დოკუმენტირებული ლექსიკონი = Old georgian-greek documented dictionary of philosophical-theological terminology: (მასალები) / [ქართველოლ., ჰუმანიტ. და სოც. მეცნ. ფონდი რუსთაველის ფონდი; პროექტის ავტ. და სამეცნ. ხელმძღვ. დამანა მელიქიშვილი; პ/მგ რედ. ანა ხარანაული, ბერძნ. ტექსტის რედ.: ლევან გიგინეიშვილი, ვიქტორია ჯუღელი]. - I-ლი გამოც.. - თბ.: ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა, 2010. - 29სმ.