- შესწავებაჲ საჴმარ არს, ვითარმედ სათნოებაჲ უკუე ღმრთისა მიერ მოეცა ბუნებასა შინა (დამასკ., გარდ., არს., 144); სათნოებასა ვმოქმედებთ და სიმართლესა სრულვჰყოფთ (დამასკ., ორთა ნებ., არს., S1463, 132rv); [ქრისტემ] ყოველი სათნოებაჲ წარჰმართა და ყოველი სიმართლე (დამასკ., ორთა ნებ., არს., S1463, 134v); ხოლო ღმერთსა და საღმრთოსა სათნოებასა იგინი უკუე, ვითარცა გონებანი, სცნობენ შეტყუებისაებრ მათისა (არეოპ., საეკლ., ეფრ., 1.2); ხოლო იქმნა პირველად დაწყებად სათნოებათა მოგებისა მისისა მოსწრაფებაჲ სიბრძნისა მიმართ (ნოს., ნეოკეს. ცხ., ეფრ., S 384, 340r); რამეთუ უკუეთუ არა არს ბოროტი, სათნოებაჲ და უკეთურებაჲ იგივე და ერთი იყვნენ და ყოველი ყოველსა და კერძოჲ ძალისაებრსა შორის (არეოპ., საღმრ., ეფრ., 4.19); ანუ თუ არცაღა სათნოებისა მბრძოლ იყოს სიბოროტე (არეოპ., საღმრ., ეფრ., 4.19); ფრიად უპირატეს სადმე თჳთ სულსა შინა კაცისასა ფრიად რაჲმე განყოფილ არიან სიბოროტენი სათნოებათაგან და სიტყჳერებისა მიმართ წინა-განწყობაჲ აქუს ვნებათა (არეოპ., საღმრ., ეფრ., 4.19); ვინაჲმცა იყვნეს სათნოებანი, არა თუმცა კეთილის სახედ იქმნებოდეს იგინი (არეოპ., საღმრ., ეფრ., 4.30); ანუ არა მაშინ უფროჲს მახლობელ არიანა ანგელოზებრთა სათნოებათა, რაჟამს რაოდენ ეძლოს, განაშორონ სურვილი იგი საღმრთოჲ ნივთიერთაგან ვნებულებათა (არეოპ., საღმრ., ეფრ., 8.8)
Source: ძველქართულ-ძველბერძნული ფილოსოფიურ-თეოლოგიური ტერმინოლოგიის დოკუმენტირებული ლექსიკონი = Old georgian-greek documented dictionary of philosophical-theological terminology: (მასალები) / [ქართველოლ., ჰუმანიტ. და სოც. მეცნ. ფონდი რუსთაველის ფონდი; პროექტის ავტ. და სამეცნ. ხელმძღვ. დამანა მელიქიშვილი; პ/მგ რედ. ანა ხარანაული, ბერძნ. ტექსტის რედ.: ლევან გიგინეიშვილი, ვიქტორია ჯუღელი]. - I-ლი გამოც.. - თბ.: ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა, 2010. - 29სმ.