Gk. ἡ τρισσὴ ὑπόστασις დოგმატ. სამპიროვნება
- ნათელ სცის მას მღდელთ-მთავარმან და სამსა მას ზედა შთაყოფისა და აღმოყოფისა სრულყოფასა ჴმობს სამგუამოვნებასა გუამოვნებასა სამღრთოჲსა ნეტარებისასა (არეოპ., საეკლ., ეფრ., 2.II.7); αἱ τρεῖς ὑποστάσεις – სამგუამოვნებაჲ, განყოფილი რიცხჳთა და თჳთებითა მით გუამოვნებისაჲთა, და განუყოფელი ღმრთეებითა (მაქს., მრწ., ეფთ., 1, Q 34, 33r); – ἐν τρισὶν ὑποστάσεσι – ერთ არს ღმერთი, ესე იგი არს, ერთარსება და ვითარმედ სამგუამოვნებით იცნობების (დამასკ., გარდ., ეფრ., 35)
Source: ძველქართულ-ძველბერძნული ფილოსოფიურ-თეოლოგიური ტერმინოლოგიის დოკუმენტირებული ლექსიკონი = Old georgian-greek documented dictionary of philosophical-theological terminology: (მასალები) / [ქართველოლ., ჰუმანიტ. და სოც. მეცნ. ფონდი რუსთაველის ფონდი; პროექტის ავტ. და სამეცნ. ხელმძღვ. დამანა მელიქიშვილი; პ/მგ რედ. ანა ხარანაული, ბერძნ. ტექსტის რედ.: ლევან გიგინეიშვილი, ვიქტორია ჯუღელი]. - I-ლი გამოც.. - თბ.: ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა, 2010. - 29სმ.