თა თე თო თქ
თაბ თავ თან თაყ

თაყვანისცემა ერთია

უფალი იესო ქრისტეს „ორი ბუნებანი გუამოვნებითისა იგივეობისა და ურთიერთას დატევნისათჳს ერთ ძე არიან, რამეთუ ძეობაჲ გუამოვნებისაჲ არს და არა ბუნებისაჲ და ვითარ-იგი მუნ ერთი თაყუანისცემაჲ არს სამთაჲვე (პირთა მიმართ), ეგრეთვე აქა ერთი არს თაყუანისცემაჲ“; „არა თჳსისა ბუნებისათჳს თაყუანის-იცემებიან ჴორცნი უფლისანი, არამედ გუამოვნებით შეერთებისათჳს სიტყჳსა-ღმრთისა“ (ანტინესტორიანული ტრაქტატები არსენი ვაჩეს ძის „დოგმატიკონში”, ქართული თარგმანების ტექსტი გამოსაცემად მოამზადა, შენიშვნები და ლექსიკონები დაურთო ა. ჩანტლაძემ, თბ., 1997.) „ხოლო ბუნებასა არა თაყუანის-ვსცემთ, არამედ ერთსა პირსა მისსა, რომელ არს ერთი გუამი, ერთითა თაყუანისცემითა თაყუანის-ვსცემთ და ვადიდებთ მამისა თანა და სულისა წმიდისა“ (ანტინესტორიანული ტრაქტატები არსენი ვაჩეს ძის „დოგმატიკონში”, ქართული თარგმანების ტექსტი გამოსაცემად მოამზადა, შენიშვნები და ლექსიკონები დაურთო ა. ჩანტლაძემ, თბ., 1997.)
Source: რუხაძე, გრიგოლ საღმრთისმეტყველო ლექსიკონი-ცნობარი / გრიგოლ რუხაძე ; რედ. გვანცა კოპლატაძე. - მე-2 გამოცემა. - თბ. : საქ. საპატრიარქოს გამ-ბა, 2013 (გამ-ბა "მერიდიანის" სტ.). - 340 გვ. ; 20 სმ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 331-338. - ISBN 978-9941-9196-8-8
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9