(ფირმის) რეპუტაცია; პრესტიჟი
საინფ. მომს. გამოსახულება; სახე
გამოსახვა; ასახვა
განსახიერება, სიმბოლო, ნიმუში
საზოგადოებრივი აზრი, შეხედულება, რეპუტაცია (ამა თუ იმ პიროვნებაზე, ფირმაზე, საქონელზე, მომსახურებაზე და მისთ.)
გავრცელებული წარმოდგენა (ობიექტზე); ჩამოყალიბებული სახოვნება (რაც ხაზს უსვამს ობიექტის დამატებით თვისებებს, ღირებულებებს, ემოციურ აღქმას და ა.შ.)
- – compaction საინფ. მომს. (ობიექტის) გამოსახულებათა შეკუმშვა (დისფლეის ეკრანზე)
- - copy ასლი–გამოსახულება (ეკონომიკურ მონაცემთა გრაფიკული ბაზისა)
- - creation system (ეკონომიკური ობიექტის) გამოსახულების ფორმირების სისტემა
- - enhancement (ობიექტის) გამოსახულების ხარისხის გაუმჯობესება
- - level გამოსახულების დონე
- - list (ეკონომიკური ობიექტების) გამოსახულებათა სია
- - movement გადაადგილებული გამოსახულება
- - point მხედველობის წერტილი; პროექტის ცენტრი
- – regeneration (ობიექტის) გამოსახულების რეგენერაცია
- - image studio საინფ. მომს., დაპრ. ფოტოსურათების დარეტუშების პროგრამა (აშშ–ის Letraset ფირმისა )
- - transformation (ეკონომიკურ) მოდელთა გამოსახულების გარდაქმნა
- - translation (ობიექტის) გამოსახულების გადატანა
Source: ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6