სარეკლამო საქმიანობა; განცხადებათა პუბლიკაცია
- Δ ~ acount რეკლამის მიმცემი; სარეკლამო სააგენტოს კლიენტი
- ~ agency სარეკლამო სააგენტო
- ~ allowance სარეკლამო ფასდაკლება (რეკლამირების ჩასატარებელი ხარჯების დასაფარავად)
- ~ appeal სარეკლამო კონცეფცია
- ~ audience აუდიტორია, რომლისთვისაც გათვლილია რეკლამა
- ~ awareness სარეკლამო საქმიანობაში გათვითცნობიერებულობა
- ~ claim სარეკლამო (გამოცხადების) დასტური, დამტკიცება
- ~ code რეკლამის კოდექსი
- ~copy სარეკლამო განცხადების ტექსტი
- ~ decision სარეკლამო გადაწყვეტილების მიღება
- ~ department რეკლამის განყოფილება ( რეკლამის შემქმნელ ფირმაში, სარეკლამო სამუშაოების გამფორმებელი კანტორაში)
- ~ dummy სარეკლამო განცხადების მაკეტი
- ~ effect რეკლამის ზეგავლენა [ზემოქმედება], რეკლამის ეფექტი
- ~ expert მერეკლამე, რეკლამის სპეციალისტი
- ~ exposure სარეკლამო კონტაქტი [თანამშრომლობა]
- ~ exposure potential სარეკლამო კონტაქტების პოტენციალი
- ~ field რეკლამის სფერო
- ~ solder სარეკლამო პროსპექტი (ნაირგავარი, ფერადი და შავ-თეთრი რეკლამის, – შესრულების პროსპექტი)
- ~ image რეკლამის სახე; რეკლამის ნაირგვარობა.
- ~ management სარეკლამო საქმიანობის მართვა (რეკლამის შემქმნელ ფირმაში)
- ~ media სარეკლამო საშუალებანი; რეკლამამატარებლები
- ~ people რეკლამის სპეციალისტები
- ~ performance რეკლამის ქმედება, რეკლამის ზეგავლენა
- ~ personality რეკლამის „სახისმეტყველება“
- advertising leverage რეკლამის ზემოქმედებით საზოგადოებრივ აზრზე დაწოლა
- advertising research foundation სარეკლამო კვლევითი სამუშაოების ფონდი (სარეკლამო სააგენტოებისა და ასს–ის უნივერსიტეტების რეკლამათშემქმნელთა არაკომერციული გაერთიანება, რომლის მიზანია რეკლამის ეფექტიანობის კვლევის ყოველმხრივი ხელშეწყობა)
Source: ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6