A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
A A A& AA AB AC AD AE AF AG AI AJ AK AL AM AN AO AP AR AS AT AU AV AW AX
AD AD ADA ADD ADE ADH ADJ ADM ADO ADU ADV

advertising

  1. რეკლამა; რეკლამირება (საქონლისა, მომსახურებისა, იდეისა, პატენტისა და ა. შ.)
  2. სარეკლამო საქმიანობა; განცხადებათა პუბლიკაცია
     
    Δ ~ acount რეკლამის მიმცემი; სარეკლამო სააგენტოს კლიენტი
    ~ agency სარეკლამო სააგენტო
    ~ allowance სარეკლამო ფასდაკლება (რეკლამირების ჩასატარებელი ხარჯების დასაფარავად)
    ~ appeal სარეკლამო კონცეფცია
    ~ audience აუდიტორია, რომლისთვისაც გათვლილია რეკლამა
    ~ awareness სარეკლამო საქმიანობაში გათვითცნობიერებულობა
    ~ claim სარეკლამო (გამოცხადების) დასტური, დამტკიცება
    ~ code რეკლამის კოდექსი
    ~copy სარეკლამო განცხადების ტექსტი
    ~ decision სარეკლამო გადაწყვეტილების მიღება
    ~ department რეკლამის განყოფილება ( რეკლამის შემქმნელ ფირმაში, სარეკლამო სამუშაოების გამფორმებელი კანტორაში)
    ~ dummy სარეკლამო განცხადების მაკეტი
    ~ effect რეკლამის ზეგავლენა [ზემოქმედება], რეკლამის ეფექტი
    ~ expert მერეკლამე, რეკლამის სპეციალისტი
    ~ exposure სარეკლამო კონტაქტი [თანამშრომლობა]
    ~ exposure potential სარეკლამო კონტაქტების პოტენციალი
    ~ field რეკლამის სფერო
    ~ solder სარეკლამო პროსპექტი (ნაირგავარი, ფერადი და შავ-თეთრი რეკლამის, – შესრულების პროსპექტი)
    ~ image რეკლამის სახე; რეკლამის ნაირგვარობა.
    ~ management სარეკლამო საქმიანობის მართვა (რეკლამის შემქმნელ ფირმაში)
    ~ media სარეკლამო საშუალებანი; რეკლამამატარებლები
    ~ people რეკლამის სპეციალისტები
    ~ performance რეკლამის ქმედება, რეკლამის ზეგავლენა
    ~ personality რეკლამის „სახისმეტყველება“
    advertising leverage რეკლამის ზემოქმედებით საზოგადოებრივ აზრზე დაწოლა
    advertising research foundation სარეკლამო კვლევითი სამუშაოების ფონდი (სარეკლამო სააგენტოებისა და ასს–ის უნივერსიტეტების რეკლამათშემქმნელთა არაკომერციული გაერთიანება, რომლის მიზანია რეკლამის ეფექტიანობის კვლევის ყოველმხრივი ხელშეწყობა)
    Source: ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9