(კონკურენტების) „ომები“ (ცნობილია ტერმინი „Cola wars” ორ დიდ კომპანიას შორის გასაღების ბაზრისათვის – Pepsi და Coca Cola-ს შორის; ასევე ჰამბურგერის ტიპის ბუტერბროტების მწარმოებელ ფირმებს – Mac Donald და Burger King–ს შორის „ომი“ „Burger wars”; ასევე „ომებია“ პერსონალურ კომპიუტერების ფირმებს – Apple და IBM შორის. ე. წ. „PC wars” და სხვ.)
Source: ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6