ნიშანდება; ამოტვიფრვა; მარკირება
- - advertising expedinture სამარკო საქონლის რეკლამირების დანახარჯები
- – awereness მარკის ან სამარკო საქონლის საქმიანობის ცოდნა
- – conscious სამარკო საქონლის ყიდვის მოსურნე
- – equity სამარკო საქონლის ფასი (მომხმარებლის შეფასებით, მომხმარებლის თვალით)
- – history საქონლის ნიშნის „ბიოგრაფია“
- -imagist მარკის სახისმეტყველების თეორიის მიმდევარი
- – loyal მარკის მომხრე, მხარდამჭერი (მომხმარებელი)
- – preference მარკისადმი მყიდველობითი უპირატესობის მინიჭება
- – product სამარკო პროდუქტი
- – switching მომხმარებლის [მყიდველის] ქცევის ცვალებადობა სამარკო საქონლის შეძენის ინტერვალებს შორის
Source: ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6