A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
M M& M. M/ MA MB MC ME MG MI MK ML MM MN MO MR MS MU MY Mc
MAC MAD MAG MAI MAJ MAK MAL MAN MAP MAR MAS MAT MAV MAX

marketing

  1. სოციალური მართვის პროცესი; მომხმარებელთა მოთხოვნილებების ანალიზის და პროგნოზის ბაზაზე მოხმარების საგნების წარმოებისა და გასაღების ორგანიზაცია და მართვა
  2. სტრატეგიული მართვის საბაზრო კონცეფცია
  3. საქონლის შექმნის, წარმოებისა და გასაღების ციკლის სტრატეგიული მართვის კომპლექსური სისტემა, რომელიც მიზანმიმართულია მომხმარებელთა მოთხოვნილების მაქსიმალურად დასაკმაყოფილებლად და თავისუფალი ბაზრის პირობებზე აქტიური ზეგავლენით მიღებულ მაქსიმალურ მოგებაზე); რეალიზაცია; გასაღება (მომხმარებელზე და მოგებაზე ორიენტირებული ბიზნესის ფილოსოფია)
     
    cooperative – კოოპერატივების მეშვეობით გაყიდვა (გასაღება)
    direct – უშუამავლო მარკეტინგი, პირდაპირი მარკეტინგი
    Source: ბერულავა, რევაზ ინგლისურ-ქართული უნივერსალური ბიზნეს-ლექსიკონი=English-Georgian Universal Business-Dictionary : ეკონომიკა, მარკეტინგი, მენეჯმენტი... შეიცავს 15000-მდე ინგლ. ტერმინს... და 30000-მდე ქართ. ლექსიკურ ერთეულს... / იაკობ მესხიას, ზურაბ გალდავას და ალექსანდრე ღლონტის რედ. ; საქ. საინჟ. აკად.. - თბ. : იბერთედ-პრესი, 1997 (ბ.ს. კომბ-ტი). - 350გვ. ; 20სმ.. - წიგნს ახლავს ავტ. მინაწერი. - ISBN 5-520-01523-6
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9