1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

რა რე რთ რი რო რუ რწ რჯ
რეა რეგ რედ რეე რევ რეზ რეი რეკ რელ რენ რეპ რეჟ რეს რეფ რეც

რეპრეზენტატულობა

მთავარი მოთხოვნა რესპონდენტთა შერჩევისადმი მასობრივი გამოკითხვის ჩატარების დროს. რეპრეზენტატულობა გულისხმობს, რომ შერჩევა პროპორციულად ასახავს გენერალური ერთობლიობის ძირითად მაჩვენებლებს, წარმოადგენს რა მის „მიკრომოდელს“.
Source: ზურაბიშვილი თინათინ. თვისებრივი მეთოდები სოციალურ კვლევაში: სალექციო კურსი სოც. მეცნ. მაგისტრატურისათვის / თინათინ ზურაბიშვილი; [მთ. რედ.: მარინე ჩიტაშვილი, ენობრ. რედ.: ლია კაჭარავა] - თბ.: სოციალურ მეცნიერებათა ცენტრი, 2006
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9