1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

პა პე პი პლ პნ პო პრ პტ პუ
პოე პოზ პოლ პომ პოპ პორ პოს პოტ

პოსტნაციონალური უნივერსიტეტი

მისი მთავარი ნიშანი ისაა, რომ მისი ფუნქცია უკვე აღარ არის „განათლებული ადამიანის” ფორმირება, დღეს უნივერსიტეტი გვაწვდის არა განათლებულ, არამედ „უნარჩვევების მქონე” ინდივიდს, რომელსაც ძალუძს საბაზრო კონიუნქტურის გამოცნობა. აქ მთავარი ის როდია, რომ „ცოდნა” წარმოადგენს „პროდუქტს,” რომელიც კარგად უნდა გაიყიდოს - მთავარი პროდუქტი უკვე თავად ადამიანია. სწორედ ის უნდა გაიყიდოს წარმატებულად და ამა თუ იმ უნივერსიტეტის ბრენდად იქცეს.
Source: ქართული საზოგადოება და ევროპული ღირებულებები / [კონსულტაციისა და ტრენინგის ცენტრი]; რედ.-შემდგ.: ირმა ალფენიძე, პაატა პაპავა (მხატვ.), ზაზა შათირიშვილი - თბ., 2007 - 200გვ.; 24სმ. - (ევროპული ძიებანი: სტატ. კრ., 2006). - ISBN 978-9990000-68-54-8 : [ფ.ა.] [MFN: 31727]
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9