1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ბა ბდ ბე ბი ბლ ბო ბრ ბუ ბჰ
ბრა ბრბ ბრე ბრი ბრუ ბრძ

ბრენდის შეფასება

წარმატებული, ძლიერი ბრენდი კომპანიის ფასეულობაა. ისევე როგორც სხვა ფასეულობები, ბრენდიც შეფასებადია, თუმცა ეს პროცესი გართულებულია ბრენდის „არამატერიალურობის“ გამო. ბრენდის შეფასების ბევრი მეთოდი არსებობს, თუმცა ისინი ჯერ კიდევ არ არის ბოლომდე გამართული. ბრენდის შეფასება შემდეგი მახასიათებლებით ხდება: 1. ბრენდის ფასი; 2. ბრენდის სიმძლავრე; 3. ბრენდის შესაბამისობა; 4. ბრენდის ამწევუნარიანობა; 5. ბრენდისადმი ერთგულება; 6. ბრენდის ცნობადობა.
Source: მაკარიძე, დავით. სატელევიზიო დიზაინი: პრაქტ. სახელმძღვ. პროფესიონალებისათვის - თბ. : ფონდი "ინტერნიუსი", 2001
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9