1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ბა ბდ ბე ბი ბლ ბო ბრ ბუ ბჰ
ბრა ბრბ ბრე ბრი ბრუ ბრძ

ბრენდის ამწევუნარიანობა

E. Brand Leverage
ფასდება ბრენდის გაფართოების შემთხვევაში. ის გულისხმობს ახალი პროდუქციის წარმოჩინებისათვის ბრენდის ფონზე გასაწევ ძალისხმევას და ბრენდისაგან დამოუკიდებლად საჭირო გასაწევ ძალისხმევას შორის განსხვავებას.
Source: მაკარიძე, დავით. სატელევიზიო დიზაინი: პრაქტ. სახელმძღვ. პროფესიონალებისათვის - თბ. : ფონდი "ინტერნიუსი", 2001
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9