1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

გა გე გვ გი გლ გნ გო გრ გუ
გაა გად გაე გავ გათ გაი გალ გამ გან გაო გაპ გარ გას გაუ გაფ გაღ გაშ გაც

გარე პრომოუშენი

ბრენდის წარმოჩენისათვის იმ მოქმედებების ნაწილია, რომლებიც სადგურის საკუთარი ეთერის გარეთ ხორციელდება და მიმართულია პირველ რიგში პოტენციური აუდიტორიიდან ახალი მაყურებლის და რეკლამისმომცემის მოზიდვისაკენ. გარე პრომოუშენი თავის თავში მოიცავს გარე რეკლამას, რეკლამას მასობრივ საინფორმაციო საშუალებებში, Web-გვერდებზე და ელექტრონული ფოსტის გამოყენებით. გარდა ამისა, გარე პრომოუშენისათვის გამოიყენება ის ნივთები, რომლებიც მაყურებლის მოხმარების საგნებს წარმოადგენს. მაგალითად, სუვენირები, ტანსაცმელი და ხელჩანთები ფირმის ლოგოტიპით ან სარეკლამო განცხადებით.
Source: მაკარიძე, დავით. სატელევიზიო დიზაინი: პრაქტ. სახელმძღვ. პროფესიონალებისათვის - თბ. : ფონდი "ინტერნიუსი", 2001
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9