1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ნ. ნა ნე ნი ნო ნუ
ნივ ნიკ ნირ ნიშ ნიც

ნიშური მარკეტინგი

სატელევიზიო ბაზარზე ნიშები კლასიფიცირდება შემდეგი მახასიათებლებით: 1. პროგრამული, რაც სპეციფიკურ მომსახურებაზე ორიენტირებას განსაზღვრავს. მაგალითად, CNN იკავებს ახალი ამბების, ხოლო ESPN - სპორტული პროგრამების ნიშას. 2. დემოგრაფიული, როდესაც ყურადღება გარკვეული სოციოლოგიური ან ასაკობრივი ჯგუფებისკენაა მიმართული. მაგალითად, Lifetime ქალებზეა ორიენტირებული, Nickelodeon-ი კი - ბავშვებზე. 3. ფსიქოგრაფიული, მიმართულია მაყურებლის ცნობიერებაში გარკვეული განცდების ჩამოყალიბებისაკენ.
Source: მაკარიძე, დავით. სატელევიზიო დიზაინი : პრაქტ. სახელმძღვ. პროფესიონალებისათვის - თბ.: ფონდი „ინტერნიუსი“, 2001
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9