ფართო, მასშტაბური მონაცემები კლიენტებისა და კომპანიასთან მათი ურთიერთობების შესახებ. სრულყოფილი მარკეტინგული მონაცემების ბაზა და ანალიზი სერიოზულ ინვესტიციებს მოითხოვს. მონაცემთა ბაზა მხოლოდ მაშინ არის ფასეული, როდესაც ის კომპანიის თითოეული განყოფილებისათვის ხელმისაწვდომია. ამ მონაცემების აქტიური მომხმარებლები უნდა იყვნენ კლიენტების მომსახურების, გაყიდვების, მარკეტინგული კომუნიკაციების, ახალი პროდუქტების შექმნის, ლოჯისტიკის, წარმოებისა და შესყიდვების განყოფილებათა თანამშრომლები. ეს ბაზა კლიენტებთან ურთიერთობების მენეჯმენტის აუცილებელი რესურსია.
Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები № 1, [რედაქტორი: ამირან ბაბუნაშვილი], ISSN 1512-4487,- მარტი, 2007