ჩამოყალიბებული, საკუთარი აზრისა და შეხედულებების მქონე ბლოგერი. მას დიდი გამოცდილება და ცოდნა აქვს, რომელსაც სიამოვნებით უნაწილებს სხვებს. Barber-ი სოციალურ ქსელში საყოველთაო პატივისცემით, ნდობითა და გავლენით სარგებლობს. Barber-თან თანამშრომლობით კომპანიას საშუალება ეძლევა, გაზარდოს ცნობადობა, ხოლო პატარა კომპანიას შეუძლია, თავისი თავი წარმოაჩინოს. ამასთან ერთად, ხდება ახალი იდეების გენერირება, ახალი ადამიანების ჩართვა საკითხის განხილვაში.
Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები № 2(11),- [რედაქტორი: ამირან ბაბუნაშვილი],- ISSN 1512-4487,- თებერვალი, 2008